Twitter da sosyal medya ile ilgili bir yorum atayım dedim bir muhalefet parti cumhurbaşkanı adayına. Yorumumun altına öyle kanser tipler geldi ki. Tartışmaya da girilmiyor kendi kendilerini alkışlayıp haklı bulup takılıyorlar kendi aralarında 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Rgb led kontrolcünün içinden esp8266 çıktı. Bu rgb kontrolcüde bir problem var. Tanıtıyıyorum wifi ağıma bağlıyorum. 1-2 gün kullanıyorum falan. Sonra elektrik kesildiğinde ya da adaptörü çıkarttığımda wifi bağlantısı ve uygulama ile olan bağlantısı kopmuş oluyor. Bunu nasıl çözebilirim. Esp8266 yerine nodemcu kart bağlasam daha performanslı çalışır mı? Tabi içindeki kodları da almam lazım onları nasıl alabilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • mrx @mrx

    kodlar o spi flash içinde (8 bacaklı entegre) oradan elinde arduino vs. varsa okursun. Fakat daha performanslı olmaz nodemcu temelde aynı kart. Ama dediğin durum ilginç normalde o bilgiler silinmeyecek şekilde flash içinde ayrı bir yere yazılıyor.

Bu İçinde yüzen şeyler bor mu? Epttawm den aldım böyle geldi. Bu nasıl bir pisliktir ya dezenfektanın içinde yüzen şeyler çıkıyor. 1 litrelik olanınıda aldım onda yok en azından.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 15

Mng den kargom var 3 gündür tüm Ankarayı geziyor. Önce Eryaman şubeye getirdiler sonra Sincan şubeye yönlendirmişler. Sincan şube de Elvankent şubeye yönlendirmiş. Yapacakları işi varya

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bildiğim kadarıyla kargo firmalarını denetleyen bir kurum yok. Bu mesajı gören herkes cimer'e kargo firmalarının yaptığı yolsuzluklardan yaptıkları hatalardan bahsederlerse belki denetleyecek bir kurum ayarlayabilirler zaten para da lazım kasaya çok güzel cezalar yağdırabilirler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Fırat Duran @firat_duran

    Ceza sana bana girer 😀 öyle düşünme. ama denetleme olmalı tabi. Sıkıntı şu standardı yok. 10m2 alanda da kargoculuk yapan var 200m2 alanda da.

    • Ersin Gündem @ersin_gundem

      @firat_duran Çoğu kargo şubesinde üst alt ilişkisi bile yok yani. Böyle ciddi iş yapılamaz. Adamlar kafasına göre çalışıyorlar. Müşteri hizmetleri zaten düşmüyor. Şube de telefonu açıyor geri kapatıyor. Aktarma merkezleri zaten hayret edilecek seviyede. Yurtiçi, Aras kargo neyse de MNG ile Sürat kargoları çöp yığar gibi istifliyor dükkanın önüne. Ben bunlara nasıl güveneyim de önemli eşyalarımı göndereyim. Fiyat olarak da küçücük pakete 40 lira istemesini biliyorlar. Onun da yolunu buldum 8 tlye shopier üzerinden gönderiyorum kargoları
      Bu fiyatlarda da bir taban ücret olmalı, uçak bileti mi alıyorum kargo mu gönderiyorum 😀 Bir de elektronik bir şey göndereceğim zaman bilerek sigortalı göndermiyorlar kendilerini bildikleri için. Bir kağıt imzalatıyorlar sigortalı değildir gibisinden.

  • ISA @isasntrk

    Aslında denetleyen kurum var. Ulaştırma bakanlığı içerisinde denetleme kurulu var.

    • Ersin Gündem @ersin_gundem

      @isasntrk Çok iyi denetleyemiyorlar sanırım. Aslında TSE ilgilenebilir bu konuyla.

    • ISA @isasntrk

      @ersin_gundem Bence ülke genelinde Toplam Kalite Yönetimi Standartlarını değiştirmeliyiz. Atom bombasından sonra ki Japonya gibi kalite nedir, neye yarar, standart belirlemek işletmeye nasıl yararlar sağlar bunları tüm işletme sahiplerine öğretmek gerekiyor. İşte o zaman denetlemeye bile gerek kalmaz.

    • Ersin Gündem @ersin_gundem

      @isasntrk Haklısınız şuan ülkede kalite standartları helal ve haram kavramlarıyla değerlendirmekte

    • ISA @isasntrk

      @ersin_gundem Malesef öyle, her işletme imal ettiği hizmet veya malı belli bir kalitede yönetimi sisteminden geçirmesi gerekiyor. Her şey için bir standart lazım/şart. Üretmek yetmez üretilen malı belli bir kalite ile üretmek ve pazarlamak gerekli. Bu bizim ülkemizde şuanki kafa yapısı ile imkansız. Adam ürettiği malın arkasında durmuyo. Satanın zaten umrunda değil, taşıyanların üzerinde çok fazla iş var ve maliyetler sıkıştırıyor.

  • Joe @joe

    Onların gücü vatandaşa yetiyor. Şirketlerin borçlarını silmeyi bilirler anca. Garibanın 3 kuruş borcu olsun faiz üstüne faiz bindirir.
    Burda o o hesap. Kesilen ceza vatandaştan çıkar her türlü, kurumlara bir şey olmaz.

  • Arda Zeytin @ardazeytin

    Ya dur bir de kargo denetleme bedeli diye vergi ödemeyelim.

Ben de diyordum niye böyle kokuyor bu poşetler diye.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 15

Siyaha boyamışlar sadece bu mu değişiklik 😀 Şu plastikleri kaldırın artık ya. Takmak için yarım saat uğraşıyoruz. Çıkartırken de kırılıyor zaten.

Intel, Uzun Süre Sonra İşlemci Soğutucusunu Yeniledi! | Donanim Arşivi

Intel markalı pek çok işlemcinin yanında sunulan stok işlemci soğutucu tasarımı, uzun bir süre sonra kapsamlı olarak yenilendi!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Spor salonları 1 Haziran da açılıyormuş da nasıl olcak acaba? Randevulu mu yaparlar kalabalık olmasın diye nasıl bir yolurlar aklıma gelmiyor bir şey. Maske zaten takılamaz spor yaparken zararı bile olabilir karbondioksit yüzünden. Hijyeni bir şekilde sağlarlar ama kalabalık nasıl olacak acaba. Açıkcası gitmeyi düşünüyorum mecbur gitmek zorundayım 8 kilo aldım korona yüzünden. Hiç evden çıkmadım şlmdiye kadar bir kaç durum haricinde. Keşke arada bir yürüyüşe çıksaydım 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 17 / 31

Darkflash markasının Türkiye distrübütörünün kim olduğunu nerden öğrenebilirim? Darkflash DLM 22 bilgisayar kasası çok güzel ama Türkiye de yok. Onun için mail atmak istiyorum da

BeğenFavori PaylaşYorum yap