Bugün silivri harbiden çok soğuk 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Online olarak cepte teb başvurusu yapmıştım.Kart ve başvuru formunu getiren kurye 1 defa bile aramadan bana ulaşamadığını söyleyip şubeye geri götürmüş.1 tane işi iyi yapan adam yok mu şu ülkede yahu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar 13.500 tl gss borcum çıkmıştı.Ama son seçimlerin birinde hepsi silinmiş.Şu an 458 tl borcum görünüyor bunu online olarak ödeyebilir miyim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7

Arkadaşlar şu bilgisayar 4000 tl eder mi?Yarın almayı düşünüyorum açıkçası
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-ryzen-2600x-plus-rog-strix-1060-6gb-768798345/detay/

Ryzen 2600x + Rog Strix 1060 6GB - Toplama Masaüstü Modeller İlanları...

Ryzen 2600x + Rog Strix 1060 6GB - Toplama Masaüstü Modeller ilanları alışverişte ilk adres sahibinden.com'da
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Yaklaşık 2 aydır araba arama maceram sona erdi.Bugün itibariyle tekrardan audi rs6 aldım.Bu arabayı seçme nedenim güçlü ve çoğu arazi şartlarına uygun bir olmasıydı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 17 / 36
  • DRSN @drsn

    Hayırlı olsun , kazasız belasız iyi günlerde kullanın 🙂

  • Mr.Bell @mr-bell

    Hayırlı olsun,s kasa kadar rahat ve statü simgesi değildir ama,öyle kullanıyorsunuzdur diye söylemiyorum ama s kasa olunca gittiğiniz herhangi bir yerde ve karayolunda ilerlerken karşılanma ve tavırlar daha başka oluyordur

    • Mr.Bell @mr-bell

      Antalya taraflarına gelirsen arabayı kurcalama şansımız olur mu,kullanmamıza gerek yok

    • emrekaragol6 @emrekaragol94

      Hocam s class kullanırken özellikle yurt içinde çok rahat ediyordum.Mesela trafikte yol vermeme sıkıştırma gibi durumlar olmuyordu.Örneğin aynı giyim mağazasına hem s class hem dacia ile gittim arada ilgi,itibar bambaşka oluyor.Önceki rs6 arabamda trafikte 520i,e250 kullanıcıları çok dibime giriyordu.Bende onlara günlerini gösteriyordum tabiki 😀 Mesela şuan garajımda rs6 ya ek olarak dacia ve range rover sport var ama bu araba bambaşka.

      Bu arada antalya ya mayıs ayı gibi geleceğim sadece inceleme değil istediğin gibi kullanırsın o konuda sorun yok 🙂

    • Mr.Bell @mr-bell

      @emrekaragol94 S kasa ve çoğu e kasa benzer şekilde,içinden ne çıkacağı belli olmadığı için trafikte çoğu insan bulaşmıyor.
      Rs6 biraz gecelerin yargıcı,tatlı su balıklarına ders vermek için birebir görünüyor ki dediğin üzere denk gelmiş bir çok sefer,nargileci tayfayı üzmek lazım,gece rüyalarına girsin.
      Okul nedeniyle her zaman Antalya da değilim ama gelmeden önce haberim olursa ona göre ayarlamaya çalışırız,
      Teklif için teşekkürler ama alışmadık gökte bulut durmaz hesabı benim boyumu aşar yani.

      Özel değilse nereden satın aldın,kaç model ve km de,bu tarz arabalar çok yorgun ve bakımsız olabiliyor,bakımları nerelerde yapılmış belli mi,lastikleri ne durumda ve hangi marka?

    • emrekaragol6 @emrekaragol94

      @mr-bell Araba 2018 model 10.700 km civarında.İstanbul da çoğu arabamı aldığım bir oto galeriden aldım.Fiyatı uzun uğraşlar sonucu 1 milyon 375 bin tl ye indirip aldım.Arabanın önceki sahibi çok çok az kullanmış yurt dışına taşındığı için satmak zoruda kalmış.Piyasaya göre 75 bin tl civarı daha uyguna geldi.Lastikleri vs sıfıra yakın temizlikte ama ileriki dönemlerde yeni jant ve tekerlek seti sipariş vereceğim.
      Bu arada arabayı kullanma konusunda hiç çekinmeyin daha önce forumdan iki arkadaşa s63 amg ve audi s8 kullandırmıştım.O konuda bir şüpheniz ve çekinceniz olmasın.

    • Mr.Bell @mr-bell

      @emrekaragol94 Araba yeniymiş,bir videoda bu arabaları drd alıp binip,kiralayarak sonra satıyor gibisinden bir şeyler geçiyordu,acaba yine drd den çıkma bir araba mı diye düşündüm ama ilk sahibindense daha güzel,fabrika çıkışı hangi lastikle gelmiş?
      Teşekkürler

    • emrekaragol6 @emrekaragol94

      @mr-bell Hocam fabrika çıkışını bilmiyorum ama şu an üzerinde p zero lastikler var.Bu arada araba ilk sahibinden alınmış.Belgeleri vs her şeyi var.

    • Mr.Bell @mr-bell

      @emrekaragol94 Ülkemiz de bir araba ne kadar az el değiştirdiyse o kadar iyi,geçmişi belli en azından.
      Pirelli bizim ülke şartlarında muhtemelen çabuk yıpranacaktır ama yapacak bir şey yok.
      Fren diskleri karbon seramik dedikleri seramik disk mi?

    • emrekaragol6 @emrekaragol94

      @mr-bell Hocam lastik ve jantlar 1 ay içinde değişecek onların siparişini verdik.Frenlerde karbon seramik disk.

    • Mr.Bell @mr-bell

      @emrekaragol94 Frenler yapıştırıyordur olduğu yere o zaman,hangi lastik modelini sipariş verdiniz?

  • civilization @civilization

    Öğrenci adam rs6 ya biniyor maşallah. Ben yerin 5 metre altında kömürlükten bozma bi evde kalıyodum hayat işte 🙂

    • emrekaragol6 @emrekaragol94

      Hocam ben 18 yaşımdan beri ticaret ile uğraşıyorum o zamanlar arkadaşlarım tatile gezmeye vs giderken ben 2 yıl aileme görmeden çalıştım.O dönemde hem dersaneye gidiyordum hem çalışıyordum.Yaz aylarında 18-20 saat çalıştığım zamanlar oldu.Kazandığım parayı 2-3 farklı sektöre yatırdım ve şu an meyvelerini yiyorum.Babam 18 yaşımda bana 50.000 tl vermişti ben o parayı katlaya katlaya bu seviyeye geldim 🙂 İnşallah sende çok güzel yerlere gelirsin

    • civilization @civilization

      @emrekaragol94 allah bol bereket versin. Benimki ciddi bi söylem değil. Okuduğum dönemde o evi bulduğuma dua etmiştim kimse ne ev veriyordu ne de ev vardı. Babanız mantıklı bişey yapmış tebrik etmek lazım. Siz de iyi arttırmışsınız. Kayserilik sezdim sanki 🙂

    • emrekaragol6 @emrekaragol94

      @civilization Yok hocam ben Trakyalı yım 😀

  • Höşelek @benvaryaben

    la ben çalışıyorum bi araba parası biriktiremedim. millet öğrenciyken neler alıyor 😀
    şaka şaka hayırlı olsun. hayatım boyunca paraya karşı bir motivasyonum olmadı. bu yüzden hiç bir zaman zengin olamayacağım...

Arkadaşlar güncel cihazlar arasında 7 '' veya daha üzeri alabileceğim bir telefon var mı

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar superbox alacağım.Kullananların memnun olduğu veya olmadığı yönleri nelerdir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9
  • Dogu @dgkn

    Huawei modem ile kullanıyorum memnunum.Yeni abonelere Zte modem veriyorlarmış çok şikayet var.Binada altyapı olsa saniye durmam iptal ederim o ayrı mesele tabi.

  • Deniz Fidan @deniz-fidan

    Altyapı yoksa iyidir altyapı varsa hiç gerek yok.

  • Alper Kutlu @alper-kutlu

    Köyde telefon direkleri devrilmiş malum türk telekomu yabancılara peşkeş çektiğimiz için yatırımda yapılmadığından tamir edilmemiş ve uzun süre access point ile çektiğim çilelerden sonra superbox alıp rahatladım 10mbpslik olanı kullanıyorum pubg bile oynuyorum sen düşün 😀 ama @hud'un dediği gibi çok nadir de olsa arada kapan aç yapıyor ama çok hızlı oluyor nette gezen kişi zor anlar oyunda malum anlaşılır belli ki 250liralık olan hızlı versiyonu alıcaksın yaşadığın yerde ne kadar hız geliyor yüklenme oluyor mu filan bunlar belirsiz olduğu için şuan ne desek boş kimi çok memnun kimi çok şikayetçi o yüzden sürpriz yumurta gibi bişi meret 😀

  • Fırat Duran @firat_duran

    Telefon iyi çekiyorsa superbix daha iyi çekiyor. Oyunlarda ping normale göre biraz yüksek. Normalde 50-60 ping superbix ta 60-90 arasi. Altyapı sorunu varsa olabilir. Para sıkıntı değilse al.

Arkadaşlar 3000 TL ye şu sistemi buldum.Bf1 gibi oyunlarda kasma vs yapar mı 1080p de oyun için almak istiyorum

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-gtx-1070-asus-strix-ekran-kartli-oyun-kasasi-762245328/detay

GTX 1070 ASUS STRİX EKRAN KARTLI OYUN KASASI - Toplama Masaüstü Modeller...

GTX 1070 ASUS STRİX EKRAN KARTLI OYUN KASASI - Toplama Masaüstü Modeller ilanları alışverişte ilk adres sahibinden.com'da
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 8

Arkadaşlar elimde mac mini late 2012 var.i5 işlemci 4 gb ram ve 128 gb ssd.Windows makineye geçeceğim için bunu satacağım ortalama ne kadar eder bu bilgisayar

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 11

Arkadaşlar merhaba dün akşam iddaadan yüklü bir miktar para buldum.Ben bu parayı sokak hayvanlarına yardım için kullanmak istiyorum.Bunun için bir dernek vs var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 36
  • Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet

    @emrekaragol94 yukarıda bir arkadaş darüşafaka demiş ama ben yineleyim. benim kardeşim orada okuyor her sene 100-120 arası öğrenci alıyorlar ve orta okul ve lise çağındaki çocuklara verebilecekleri en iyi eğitimi vermeye çalışıyorlar 🙂
    ben böyle bir miktar parayı yardım için kullanacak olsam bölerdim 4'e 5'e öyle hareket ederdim. sonuçta yardıma ihtiyacı olan çok ve bir çok kesimden insanın yarasına şifa olmaya çalışmak daha hayırlı olur 🙂 seçim sizin o güzel kalbinizi kimse kırmaz inşallah 🙂

  • Samed AYDIN @picasso16

    Hocam sakıncası yoksa bana da gönderir misin? Bizim sokak kedilerine mama alırım.Fatura fiş mama görüntüsünü atarım karşılığında. Yuva yapmıştım sağlam güzel görünce çalmışlar. Bir daha yaparsam zincirlerim artık. İlgilenirsen çok sevinirim.ilgilenmezsen de canın sağolsun

  • Erdinç B. @erdincb

    Sokak hayvanlarını mama ile beslememek lazım bence. Alışırlarsa kendi kendilerini idame ettirme yeteneklerini kaybedebilirler. Sonra zorluk çekerler. Hayvan barınaklarına doğrudan mama götürebilirsiniz. Onlar zaten esaret altında.
    Ayrıca ben bağışlarımı hep 3 e bölerim. Tema Lösev ve hayvanlar olmak üzere. Tüm canlılar yardımı hak ediyor. Oranı da size kalmış artık. 1000 lira da olsa Lösev ve Tema ya bağış iyi olur.

  • emrekaragol6 @emrekaragol94

    Arkadaşlar parayı üçe bölüp eşit miktarda dağıttım hepinize çok teşekkürler.