ehuseyin paylaştı.

@leventp TeknoSeyir Wooden Mod 1 🙂 cnc ile küçük bi deneme . Kapı yada masa süsü olarak bi arkadaşa hediye edebilirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 34

Eskiden kasa sogutucu guc kaynagi komple sistem videolari olurdu. Bayadir donanim kismi pasif. Urun mu gelmiyor acaba ? @gamsizm

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

#Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=zG1D90UefzM

Konsol ve Film ağırlıklı alınabilecek 4k f/p TV incelemesi gelse ne güzel olur. @gamsizm

The Best Selling 4K TV On Amazon...

This 4K TV is a serious deal. Toshiba Fire TV 4K (USA Link) - https://amzn.to/2WZh5gn Toshiba Fire TV 4K (International) - https://geni.us/2NS3B WATCH SOME M...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
ehuseyin paylaştı.

Arkadaşlar bilenler biliyor, normalde benim ek işim diyebileceğim #tamirtadilat işleri yapıyorum. Genelde elektronik, cep telefonu, bilgisayar ve parçaları vs. bunu tabi normalde internette pek duyurmuyordum. Arada işte TS'den falan ulaşan arkadaşlar sağolsunlar yolluyor tamir edip geri yolluyordum.

İhtiyacı olan varsa işte atıyorum '' abi telefonumun ekranı kırıldı ne yapıcaz ? '' yapılır, yeni ekran alırız, ufak bir işçilik ücreti alırım takarız. Veya notebook'um menteşesi yada kasası kırıldı, işte klavyesi pert, veya ekranı kırık falan bunları yapıyorum. Hani aklınıza gelebilecek çoğu sıkıntının tamirini yapabiliyorum.

Dediğim gibi ek işim çünkü geçmişte teknik servislerde çalıştım. Ama malum düzenli para lazım olduğundan ve başka mesleklere yöneldim. Bu işte aslında hobi şeklinde başladı ama devam ediyorum. Para kazanmak ilk amacım değil ama tabi ek gelir olsun diye yapıyorum. Ama ola ki maddi durumu yoktur, veya işte yetemiyordur sıkıntı değil gene elimden geldiğince yardımcı olurum.

Bana nasıl ulaşacaksınız ? genelde mail ve telegram kullanıyorum.

Mail : orcun89@outlook.com
Telegram : @orcun89

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 29
  • TeknoStil @teknostil

    İyilikten maraz doğar. Ben olsam kimsenin malını beleşe tamir etmem. Tamir edersin çalışır, kıymeti bilinmez. Tesadüf 15 gün sonra başka arızası çıkarsa senden bilirler.
    Herkes böyle değildir belki ama zaten hep de iyi niyetli insanlar bize denk gelecek değil mi? 😀
    İnternetten talimatla/ yazıyla yardım etmek başka, fiziksel olarak yardım etmek bambaşkadır. Paralı tamirde en azından para için bu çileyi çekmiş olacaksınız. Para bir motivasyon kaynağıdır.

  • Hamit ÖZLÜ @hamitozlu

    Adamın tarifini yapmak isterseniz @orcun tarif edin.

    • Orcun @orcun

      Estağfurullah, oluyor öyle. Öğrenci eleman bana mail atıyor. Abi diyor elimde birtane tablet var işte şarj almıyor. Pekte param yok ama ne yaparız nasıl olur vs. Ne yapayım şimdi ? yapamam hacı kusurabakma mı diyeyim ? kargoların hatta birini de ben ödedim. Geldi açtım baktım ki tablette uygun fiyatlı 150 200 liralıklardandı, söktüm portunu yeni port lehimledim ekstra güçlendirdim şarjdayken kullanıyorsa gene atmasın kopmasın diye paketledim geri yolladım. Hani şimdi ne yapalım ? ha belki kandırdı beni veya oh beleşe yaptırdım diyordur bilemem ama ben yaptım, gerisi artık onun kendi vicdanıdır.
      Başkası yazıyor daha bak dün oldu olay, note 8'i varmış ekranı kırdım kaça olur. 70 lira işçilik istedik çok dedi. + nasıl güvenecekmiş ya telefonu çalarsam vs. ne diyeyim yani ? sen bilirsin iyi günler dedim bitti gitti.

2 günde fiyatlar geriledi. Madem bu fiyata satilabiliyordu bu urunler nasil olur da zincir magaza market manavda 3-4 kat uzerine satiliyordu anlam veremiyorum. Tahmini olan var mi ? Lutfen siyasete cekmeyiniz tuketici olarak bakiniz. Siyasi mesajlar silinecektir.

(Gorseller Migrosa ait. Tanzimle ayni fiyata cekilmis.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 23
  • Martin @martin

    Ellerindeki mallar elde kalmasın diyedir. Yeni parti yine yüksek gelir veya gelmez.

  • Tarık Başoğlu @trbasoglu1996

    1-Tanzimdeki satışta her türlü markete gelene kadar olan harcamaların hepsi oluyor. Nakliye vs. Devletin hiç kar almadan satış yaptığını varsayarsak %100'e yakın karlar ile satış yapıyorlarmış demekki.
    2- Markete ile üretici arasındaki aracı sayısı farklı olmalı ki migros ile devlet aynı fiyata satabilsin. Bu durumda market daha az aracı ile çalışıyor. Yada devlet kar koyuyor.
    3-Market geçici olarak zararına satış yapabilir. Ama bu iki günlük olay değil. Ne kadar sürdürebilir. Sıranın çok olduğundan bahsediliyor. İllaki marketten pazardan alan olacaktır.

  • Metehan Özbek @mthnzbk

    Bir de şöyle bir şey var. Adam belki onu maliyetine ya da biraz zararına satıyor, ama onu almaya gelen insanların çoğu marketi gezip ekstra ürün alacaktır.

  • Ota @otakaraha

    Fiyatları teyzeme gösterdim, uygun buldu. Hemen sipariş verelim dedi ve uygulamayı telefonuna indirdik. Uygulamada normal fiyatları görünüyor yani indirimli olmayan hali. Ama web sitesinde indirimli görünüyor. Acaba bir şart falan mı var?

@gamsizm Siyasi icerikli mesajlar artik serbest sanirim. Sikayet etmeme ragmen yorum vs hep duruyor. Ya da istediginizi silip istedigini tutuyorsunuz sanirim. #TSplus

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 8