Sizce bu fiyata alınır mı? Laptop hoparlöründen daha iyi olacaktır elbette fakat fiyatını hakkeder mi sizce? #Logitech #LogitechZ207 #Hoparlör #TeknoYardım #yardım

Logitech Z207 Bluetooth PC Speakers Black Fiyatı

Logitech Z207 Bluetooth PC Speakers Black en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Google üzerinden bir arama yapmaya çalıştığımda sürekli bu çıkıyor, yaklaşık bir saattir böyle. Firefox ve Opera'da da aynı durum söz konusu. Nedenini bilen var mı? Not: VPN kapalı. #google #Windows10

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 16

#CepTelefonuFotoğrafçılığı #XiaomiMi6

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#CepTelefonuFotoğrafçılığı #XiaomiMi6

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Anahtarlığım bugün geldi. Çok güzel ve beklediğimden hafifmiş. Fakat çizilmeye karşı aşırı dayanıksız. Kullanmasam mı acaba diye düşünüyorum. Esas amaç destek olmaktı benim için. Teşekkürler Teknoseyir. @hkellecioglu @gamsizm #tsanahtarlık #anahtarlık

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar merhaba yeni bir laptop almayı düşünüyorum #Samsung ve #Asus arasında gidip geliyorum. Samsung'un beğendiğim modeli ATIV Book 8 http://www.samsung.com/us/computer/pcs/NP880Z5E-X01UB Türkiye'de satılmıyor şuan Asus'da ise daha modele karar veremedim.

3000-3500 arası bi ödeme planım var. Kullanım önceliğim ise yüksek performans gerektiren müzik kayıt programları tabi güncel oyunları da oynamak isterim o kadar para vermişken. Sizlerin tavsiyesi ne olurdu acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9
  • Cemal Daban @cemaldaban

    Lenovo iyi bir seçim gibi duruyor aranızda kullanan var mı acaba?

  • Karma @karma

    Kuzenimde lenovo g500 vardı şarjı iyi gidiyor internette dolaşmak için çok iyi ama oyun oynamakta giriş seviyesi oyunları orta ayarlarda oynatıyo örneğim ets 2 gibi oyunlar. Ve çok sorunu vardı açma butonuna basınca açılıyodu fakat ekran gelmiyodu ekranın gelmesi için kapağı kapatıp power tuşuna basmak gerekiyodu. Ve Lenovo alcaksan Freedos olduğu için bide işletim sistemi satın alman gerekecek. Ama Freedos olmayan modelleri varmıdır bilmem.

  • Cemal Daban @cemaldaban

    Teşekkürler araştırdım biraz Lenovo'yu hakkında çok fazla olumsuz kullanıcı yorumu var vazgeçtim gibi bi şey. Zaten yüksek seviyede bi oyun performansı beklemiyorum oynatsın yeter kafasındayım onun haricinde esas iş müzik kayıt programları onları çalıştırması önemli benim için. Şuan Asus N550JV modelini ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bu modelle de ilgili bilgileriniz, deneyimleriniz olursa çok sevinirim.

  • Onur Seçkin İnal @seckin35

    n550JV yi bilmiyorum ama NP550P7C kullanıcısıyım tavsiye ederim üzerinde GT650M ekran kartı i7 2.40 GHz işlemci 8 Gb ram benim aldığım pakette bluray sürücüde vardı. iki adet hdd koyma yeri var ama sata 2 ben ssd taktım memnunum usb 3.0 v.s oyunları oynuyor ama full ayarda değil tabi ben solidworks ve autocad kullanıyorum kasma takılma olmuyor ( tabi 1/1 ölçüde şehir planı yapmazsan 🙂 ) samsung eş değer modellere göre ucuz biraz çünkü kasa dayanımı bi toshiba etmez ama düşürmem dikkatli kullanırım diyorsan samsungu öneririm ( unutmadan ekliyim ses düzenleme programı kullanıyorsan hoparlör olarak da iyi bir hoparlör gerekir np550P7c de JBL 2+1 hoparlör sistemi var '' çoğu '' taşınabilir sistemden daha iyi ses veriyor )