1700’e alınır mı? 1750₺ bütçem var, daha küçük ekranlı Toshiba (Vestel Garantili) veya Grundig (Arçelik Garantili) bişi mi almalıyım?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 15 / 29

Merhaba,
Antalya’da ev değiştirmek zorunda kalıyorum ve şimdi taşınmayı planladığım yerde altyapı bulunmamakta. Türk Telekom dışında bir ISS ile internet altyapısı başvurma şansım var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Trafiğe söylesem çekerler mi şu siyah aracı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 15

Evdeki Fiat Albea’ya Multimedia ve o ekranda çalışabilecek geri görüş kamerası taktırmak istiyorum. Bu işlemi nereden yaptırmalıyım, ve ortalama ne kadar tutar?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Babam için iPad bakıyoruz, 2500’e kadar model tavsiyeniz var mı? Bana bunları attı WP’den, aynı şehirde değiliz de

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Burak Özkes paylaştı.

TAŞ FIRIN - KÖY FIRINI - PİZZA FIRINI NASIL YAPILIR | How to Build Outdoor...

TAŞ FIRIN - KÖY FIRINI - PİZZA FIRINI NASIL YAPILIR | How to Build Outdoor Pizza Oven Toros Dağlarında kuzenin bahçesine taş fırın yaptım ve aşama aşama kayd...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Burak Özkes @burakozkes

    Az önce pizza yapmaktan geldim, size taktik vericem az dinlenem:)

    • Burak Özkes @burakozkes

      Öncelikle merhabalar, Papa’nın hamurları hazırdır o konuda bilgi veremeyeceğim ancak şöyle söylemeliyim. Evde pizza için fırın kullanacağız, altı için bu elimde gördüğüm pizza tellerinden kullanabilirsiniz. Mayalı hamur olduğundan pizza tarağı kullanmak şart. Pizza telinin 3 milim dışına kadar taşıyabilirsiniz, piştikçe kendini çeker. Sosu iyice yayın. Malzemeleri dıştan içe doğru yayınız, kenarların şekil almasında önemli. Aşırı malzeme olmamalı, pişme sırasına göre malzeme konulmalı.

    • erigma @erigma

      @burakozkes pizza taşı almaya gerek var mı burak abi ? https://www.youtube.com/watch?v=-4ILZKEMSO4 bide şu yöntem ile pişirmiş bu adam taş fırın tadı aldım diyor bilgin var mı ? papa johns hamuru satıyor mu dominos satıyordu fakat ben hiç memnun kalmadım hamurdan. Bu arada burak abi ben bayağı araştırdım en önemli konu hamur genelde hamuru beceremiyor evde yapanlar (Tabi malzemeninde kalitesi tadı değiştiriyor fakat hamur olmadıktan sonra malzeme iyi olsada tadı güzel olmuyor.)

    • Emre CESTEL @ecestel

      @erigma basit hamurla olur su un tuz maya. Yarum saat dinlendirmek lazım. Bir de fırını sonuna kadar açacaksın limit yok. Diğer türlü kızarmıyor ve hamur kabarıyor. Bir de benim en çok yaptığım hata, içine çok malzeme koymak. Malzemenin suyu hamura akıyor güzel olmuyor

    • Burak Özkes @burakozkes

      @erigma Dostum en güzeli odun ateşinde pişirmek, bu yaptığı yöntem ile aldığı tad ne olursa olsun o hamuru yerken keyif alınmaz. Zaten yakmış, ısıyı kontrol edememiş. Hamur Papa’da gizli formül, bilen biliyor da ben bilmiyorum açıkçası. Zaten şubelerde yapılmıyor, merkezden gönderiliyor. Hamur 10-15 derece olduğunda kullanılır, normalde soğuk odada saklanır. Fotoğrafta gösterdiğim telden bulursanız daha iyi olur, fırın telinin içine yerleştirirsiniz. Yerleştirmenin de incelikleri var mesela, 3 milim taşırıyoruz hamur kendini çekeceğinden, tele yapışmaması iki tel arasında kalmaması lazım. @ecestel ’in dediği çok doğru, malzeme çok koyunca çok güzel olacak diye bir şey yok, hepsinin pişmesi ve mantar domates gibi şeylerin suyunu salmaması lazım.

  • lterlemez @lterlemez

    Malzemenin suyunu salmaması için ani yüksek ateşe maruz kalmalı, yani salar salmaz buharlaşmalı. Yavaş yükselen sıcaklıkta bu pek mümkün olmuyor.

Antalya’da bir köpeğe araba çarpıp kaçtı, insanlar aldı kenara koydu , ben otobüsteyken başından ayrıldılar. Nereyi aramak lazım, adresi biliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10

Üniversite öğrencileri için bir araştırma var da yardımcı olursanız seviniriz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Hocam Amazfit Bip ile lite versiyonu arasındaki fark nedir? @umtk

BeğenFavori PaylaşYorum yap