@umtk selam Umut, telefon işi yapıyoruz. İnceleme için cihaz gönderebilirim. Eğer uygun olursa haberleşebiliriz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 18

whatsapp'ta çevrimiçi ve son görülme özelliği kaldırıldı veya çalışmıyor. #WhatsApp

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

HP DDR4 16GB(2x8GB) 3200MHz 7EH67AA PC Ram (7EH67AA)

En özel fiyatlı gaming bilgisayarlar, kampanyalı ürünler, bilgisayar toplama, ekran kartı, RAM, SSD ve tüm bilgisayar bileşenlerinin en doğru adresi...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 26

şu n11 de 40-50 liralık mousepad alıp memnun kalan var mı? gidip te 200 lira filan vermeye acıyorum çünkü bu kumaşa.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 12

Merhaba, daha önce hdr açtığımda 10 bit oluyordu. format filan attım ama amd radeon dan 10 bit seçmeme rağmen 8e düşüyor. Sebebi ne olaki? monitör: samsung c27hg70 ekran kartı: 5700 xt diplay kablo 1.4

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Amd yeni sürücüyü yayınlamış bilin bakalım neyi yapmamışlar. tabi ki siyah ekran sorununu. çıkalı neredeyse 1 yıl olacak kartın sorununu çözememelerine ne denir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Temp 🔚 @temp

    Amd, yine bildiğimiz gibi denir. 😀

  • Slim Shady @slim-shady

    Bu sorunlar 5700 rx 570, rx 580 falan hepsinde var herhalde.
    Ulan Amd.

  • mhmmdy @mhmmdy

    bi atakta ekran kartı kısmında yapsa çok iyi olacak.

    • lterlemez @lterlemez

      CPU'yu adam akıllı kotarmadan GPU'ya geçmezler. Intel stratejisini uyguluyorlar; NVidia, kendi gpu'sunu sonuna kadar zorlamadan, yani en son noktasına kadar gelmeden, AMD gpu'ya el atmayacak. Böyle, ucu ucuna, aralarda bir yerlerde gpu çıkartıp, oyalanacak.

    • cengiz @cengiz

      İntel core serisinde çekirdek hızlarını arrtırıp vilalayıp önümüze koyuyor ancak nvidia bildiğim kadarıyla pascal turing vb mimarilerle zaten neredeyse her nesil mimari yenilenmiyor mu? Niye geri kalsın ki? 🤔🤔

    • Temp 🔚 @temp

      @lterlemez Üstad yalnız atladığın bir nokta var; Amd işlemcileri de ekran kartlarından farksız değil.
      1 sene geçmesine rağmen bioslar, sürücüler, driverler, yazılımlar yeni yeni oturuyor.
      Yıllardır yazılım işini beceremeyen bu firmanın düzgün işlemciler çıkarıp, düzgün yazılım ile yönetildiğini düşünüyor musunuz gerçekten?
      Öyleyse yanılıyorsunuz. Bu yorumumu da hatırlarsınız Amd kafa yapısı olarak hala aynı Amd, performans dışında değişen bir şey yok.

    • lterlemez @lterlemez

      @temp; Yazılım sıkıntılıdır değildir, önemli olan iyi iş çıkarttı mı, talep çekti mi? Evet, iki başlıkta da başarılı oldu. Bu saatten sonra, kimse, sırf yazılım yüzünden AMD'den vazgeçmez. Ha, yazılım, işleri daha kolay hale getiriyor AMD için ama son kullanıcı için ufak tefek sıkıntılar dışında bir sıkıntı yaratmıyor.

    • lterlemez @lterlemez

      @cengiz; Çünkü, CPU, GPU'dan çok daha eski bir teknolojidir. GPU'dan çok daha uzun bir yol almıştır. GPU, daha yapması gereken yolun yarısını bile yapamadı. Klasik CPU'da, uygulanmayan/amayan ne kaldı? Ama, GPU'da durum böyle değil. GPU, daha çok çekirdek olayına geçecek (denedi, beceremedi ama eninde sonunda yeniden deneyecek-mecbur, çünkü, günümüz teknolojisi ile yüksek çözünürlükte grafikleri hala istenen performansta işleyemiyor-), daha bellek çözümleri var, bağlantı teknolojileri denenecek (bakır/fiber/bağımsız gpu vb).

    • Temp 🔚 @temp

      @lterlemez Valla o senin düşüncen hocam, saygı duyarım. Ben her fırsatta diyorum Intel batırdı, Amd performans anlamında yol kat etti ama geldiğimiz noktada dediğin gibi sadece ufak tefek sıkıntılar olsaydı şuan ben 3. nesil Ryzen'li sistemi dağıtmamış olacaktım. Bazı şeyler son kullanıcıya yansıtılmıyor, normal karşılanmaya çalışılıyor benim gördüğüm bu.
      Yoksa o sorunlar küçük sorunlar olduğundan değil. Ki sağda solda görüyorum 2021'de Nvidia'yı geçecek Amd falan diyorlar. Onlar hayal dünyasında yaşıyorlar. Saygı ve sevgilerle.

    • lterlemez @lterlemez

      GPU'nun daha çooooook yolu var çok...

  • Fatih Kınık @fatihkinik

    İşte tam bu bedenle Nvidia aldım. Amd ile uğraşamam

Daha önce su hiç içmediğim oluyordu. çayla filan susuzluğumu giderirdim. Ramazanın son günlerinde günde 1 litreyle başlayıp artık 2 litreden aşağı içemez oldum. susuzluktan uyuyamaya başladım.
Biraz kiloda var tabii. Bu olayla beraber kendimi daha dinç ve daha az yemek yemeye itti. Yemek yemeyi ve özellikle ekmeği istemez oldum. Umarım böyle devam edebilirim. #obeziteyeson

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Merhaba arkadaşlar, yine yeni yeniden 5700xt sorunum için sizleri rahatsız ediyorum. sistemi yeni kurdum yine aşamadım bu sorunu artık kızmıyorum artık saldım :).

Aşağıya linkini eklediğim videoda belli olduğu gibi görüntü gidip geliyor veya siyah ekranda kalıyor. GPU yu restart edince veya displayport kabloyu çıkarıp takınca düzeliyor. Neden olabilir?

https://youtu.be/7YKpbid-tRM

5700xt görüntü gidip gelmesi sorunu

Sistem: Ryzen 3600 Gigabyte 5700xt Gaming OC 8GB MSI B450M Mortar Max Amd Chipset Driver Ver: 2.04.04.111 Amd GPU Driver Ver: 20.2.2 WHQL Sistem orijinal Win...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

bilgisayar masası için hazır mı almak mı yoksa yaptırmak mı daha mantıklı acaba. çizim becerim çok ta iyi değil fakat az çok nasıl birşey istediğim belli. sitelerde aklımdakine yakın birşey bulamamam da yaptırmaya doğru itiyor. uzunluk 120-130cm genişlik, 65-75cm arası derinlik, 70-75 arası yüksekliği olan sağlam ve tahtanın kalitesinin dandik olmayacağı birşey kaç para tutabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 16 / 21

arkadaşlar şöyle ilginç bir sorun var böyle şeyler de hep benim başıma gelir. neyse konu şu;

bi cızırtı geliyor kasadan hdd mi psu mu anakart mı bilemedim. mouse tekerleğini çevirince daha da artıyor. Var mı bir çözümü olan?

Edit:

Sorunu buldum. Radeon pro driver yapıyormuş. güncel driver kurdum sorun ortadan kalktı. Tavsiyeler için teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 25