Van tarafında bi siyasi partiden davet spam SMSi gelmiş
ileti sistemine şikayet edeceğim fakat onlara değil bana ceza keserler gene bir şey yapamazlar
benim anlamadığım hadi bi teknoloji firması atsa bi yerden kaptırmışız derim
bunlar nasıl yapabiliyo? hepsini geçtim ulan benim van ile en ufak bağlantım yok

BeğenFavori PaylaşYorum yap

KYK ya başvuru ekranında bi soru olayı varmış
oraya buraya üye misin diye
doğru mu? başvuran var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 12

bi sql sorgusu yazmam lazım ama beceremedim
bir tablo var, tablonun içinde tarih zaman formatında bir veri var
bu alanın adı created_at
diğer alan ise time. Time alanında ise sadece saniye cinsinden sayı var. 11 ise 11 saniye yani.
created_at alanındaki tarih i unixtimestamp a çevirip 11 i eklemem ve sonucun şu anki zamandan büyük olup olmadığını kontrol etmem lazım

sum yapıyor ama hepsi ile düzgün çalışmıyor
veya tablodaki tüm time ları topluyor. Her row kendi bazında yapmalı bu işlemi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Beni endişelendiren en büyük şey ileride bir gün ekonomi düzelirse bu fiyatların inmeme durumu
wiseman sıçrama tezi diye bir şey var. Zaten normal şartlarda da bizde fiyatı çıkan bir ürünün indiğini göremezsiniz.
Bu konuda görüşü olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 28 / 44
  • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

    ekonomi bir on senede falan ancak düzelir.

    • Hadi @hadi

      o da bugün temeli atılırsa tabi, yoksa sadece zaman çözüm değil.

    • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

      @hadi seçim 2023 te olursa ve bunlar giderse, 2035 gibi falan bir ihtimal düze çıkarız.

    • ALPOLIC_FR @alpolic_fr

      @ronniejamesdio Gitmez çok iyi biliyorum.

    • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

      @alpolic_fr o zaman biz venezuelaya doğru gideriz.

    • Kendi Fikri @kendifikri

      @ronniejamesdio hükümet değişirse milletin cebini mi düşünecek sanıyorsunuz. Başörtü,imamhatip, parlamenter yapı vb konuları olacak gündemde hep. Bide senelerin kini var adamlarda. Gerçi şimdiki %52 yi halktan insan olarak saymayacakları için güllük gülistanlık bir azgın azınlık dönemi olur. Siha sezgin filan savunma bakanı olur.

    • Erkan @erkanox

      @kendifikri Ben olsam ben de SAYMAM. Çok ters bir tepki geleceği kesin çünkü hak ettiler. Atatürk ün ülkesi Arap ülkesi oldu.

    • Kendi Fikri @kendifikri

      @erkanox O yüzden kendi içinizde zevk ve sefa sürersiniz. Halk filan hikaye senin dediğin gibi.

    • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

      @kendifikri bu millet 2001 krizi yüzünden 2002 de bunları seçti. sonra baktılar durum fena gitmiyor, yine seçtiler defalarca. ama artık ceplerindeki para gidiyor, pul oluyor. dini imanı kıblesi para olan bir milletin cebinden parayı kaçıran kim olursa olsun gider.

    • Erkan @erkanox

      @kendifikri valla kendi zevk vs yok kalkıp da bize çektirenler boş kalmamalı. Ve bu çok yakın ciddi sert tepki bekliyorum.

    • johan @johan28

      Adam gibi biri çıkarsa düşerler zaten buna güveniyorlar sokak röportajlarını izliyorsun adam yok ülke böyle biti yok şöyle kötü oyu kime verirsin denince malum kişiye diyor. Muhalefet partilerindeki eski kafalı geri kalmış kişiler çıkarılmalı eyvallahı olmayan geçmişe takılmayacak bir yönetim gelmeli. Denilen de doğrudu 2023 de seçilse başka hükümet oydu buydu demeleri 2025 i anca bulur buda kolayca vazgeçerlerse yoksa 2030 a biz daha toparlanmaya başlayamayız bile.

    • gokhans @gokhans

      Ben o kadar karamsar değilim. Yeni hükümetin adaleti getirip suçlulara geriye dönük hesap sorduğu günün sabahında dolar 2 tlye rahat düşer. Yeni hükümet ve halk elele veripte bir daha ülkenin başına böyle şeylerin gelmemesinin garantisini oluşturdukları anda ülkedeki tüm ekonomi, hukuk ve toplum yozlaşması sorunu çözülmüş olacak. Bir almanya bir hollanda olmak zor değil. Türkiye 2002den önce takır takır üretim yapan ve avrupaya yüzünü dönmüş genç ve çalışkan nesliyle yaşlı avrupayı şaha kaldıracak ve kendide avrupanın nimetlerinden sonuna kadar yararlanacak bir ülkeydi. İlk seçimden sonra o günlerdende daha iyi günlere ulaşmak zor değil.

    • DirsekDelete @aks74

      @gokhans çekirdek yeyip fu diyip tükürsek çekirdekte ihracat rekoru kırarız
      konya kadar ülke tarımda bize fark atıyor

    • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

      @aks74 çiftçi perişan ya. adamlar tükendi artık. ithalata vereceğin parayı çitfçiye versen her şey hallolur. ama tabi ki yandaşa verecek ki, o ithal etsin, o kazansın. bu ülkeye hiç kimse bu kadar zarar vermedi.

    • gokhans @gokhans

      @kendifikri Yaşa değil zekaya bakarım. Burdan komiklikler şakalıklar çıkmaz sana boşuna ömrünü çürütme buralarda.

    • Kendi Fikri @kendifikri

      @gokhans Yaşamış gibi anlattımız da 90ları

    • Kendi Fikri @kendifikri

      @gokhans Komikler şakalıklar çıkmıyor zaten. Faşist diktatör zihniyet çıkıyor karşıma

    • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

      @kendifikri 70 ler, 80 ler, 90 ları yaşadım, sor anlatayım.

    • gokhans @gokhans

      @aks74 Ama o zaman yurtdışından ithal çekirdek getiren yandaş partili aç kalır. O dediğin için halkçı hükümet gelmeli. Tabi halkta bazı şeyleri anlayıp istemeli. Oy verdiği adamları kendi hallerine bırakmamalı. Oyu verdim ne yapıyorsanız yapın dememeli.

      Unutmayın biz bir bireyiz ve seçtiklerimiz bizim ağalarımız değil hizmetçilerimiz. Seçimlerde bize hizmet edecek kişileri seçiyoruz. Başımıza ağa seçmiyoruz ve hiçbirimiz kimsenin kölesi değiliz. Seçmenin önce bunu idrak etmesi lazım. Hükümetler halklarının hizmetçileridir. Hükümetler halklarının başına ağa babaları değildir. Halklar hükümetin başındakilerin köleleri değildir. Vatan toprağıda hükümet yetkililerinin oyun bahçesi değildir. Kamu kurumlarıda hükümet yetkililerinin dedelerinden miras kalan çiftlik değildir. Vatandaşın vergisi hükümetin namusu, şerefidir. Halkın vergisini düşman ganimeti olarak gören varsa 5 para etmez herifin tekidir. Birey olmanın farkındalığı çok önemli. Birey olmanın farkındalığına varan ve toplumsal dayanışmayı sağlayan bir ülkeye kimse zarar veremez.

    • gokhans @gokhans

      @kendifikri Demekki durduğun yer yanlış. Yanlış kişilerin önünde duruyorsun.

      İlla merak ettiysen 90lar çocuğuyum ben. Bu ülkenin akpden öncede ne olduğu gayet iyi biliyorum. Birilerinin bana ezberlettiklerini değil kendi yaşadıklarımı anlatıyorum. İdrak problemim yok çok şükür. Ne hayaller ne hüzünlere dönüştü bu ülkede.

    • ALPOLIC_FR @alpolic_fr

      @erkanox ya ben bu milleti tanırım şikayet ederler ama sandığa gidince yine aynı seçimi yaparlar.
      Kötü yönetimi, beceriksizliği sürekli dıj güjler'e bağlayan ve buna inanan bir %50 olduğu sürece bu değişmez. Yol yapınca, köprü yapınca ben yaptım, (ki sadece bunları hizmet olarak gören var, mutlaka bunları yapacaksın yoksa başka hizmeti işten saymazlar)
      Ama işler kötü gidince, ben yapmadım bizi çekemeyenler yaptı diyip kenara çekilip kurtuluyorlar. Ama sorun bunlarda değil, inanan saflarda. O yüzden bunlar yine gitmeyecek.

    • ALPOLIC_FR @alpolic_fr

      @ronniejamesdio gidiyoruz zaten, kuru tutabilecek araçları kaldı mı, hepsini tükettiler. Bugün TCMB başkanı kendi söyledi zaten koyverdik gitti dedi.

    • ALPOLIC_FR @alpolic_fr

      @kendifikri Faşist deyince bir gülme geliyor, kendi gibi düşünmeyip, referandumda hayır oyu verene, kendisine değil de başkasına oy verene vatan haini diyen adamlar bunu söyleyince komik oluyorlar.
      Bkz. Bana oy vermezseniz su faturanızı pkk'lı, dhkp-c 'liler okuyacak.
      Yüz kızarma var mı, tabii ki yok.

  • jans @jans

    Konu fiyatlar değil alım gücü. İsterse fiyatlar 10 katına çıksın. İleride maaşlar ürün fiyatlarından daha hızlı artmışsa alım gücü artmış demektir.

  • johan @johan28

    Ekonominin bırakın düzelmesini tepetaklak gidişe son vermesi bile beni heyecanlandırır. Şimdi düşünce anlıyor insan biz paramızın değeri kaybolmasın diye uğraşırken çok büyük bir kesim açlıkla mücadele ediyor. Diğer ithal ürünler değişmese bile günlük gıda temel ihtiyaçlar kesinlikle zamanla eskiye döner dönmese bile uzun zamanlar aynı fiyatta kalır.

  • Ahmet aykök @systemnet

    Geçici deprem vergisi bile kaldırılmadı

Geç gördüm. Çok güzel yapmışlar.
https://twitter.com/GarantiBBVA/status/1320756283985686530

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap