Selamlar arkadaşlar asus laptop kullanıyorum 4 senelik cihaz, oyun oynarken ekran eski televizyonlar gibi karıncalanıp bilgisayar kapanıyor. biraz araştırdım güç seçenekleri ayarlarını değiştirin falan diyordu. yaptım ancak bir faydası olmadı. Çözüm bulamadım. Şimdiden teşekkür ederim. #TeknoYardım #Bilgisayaryardim

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7

İnternet problemim çözülmeyeli 3 hafta oldu bugün telekomdan ekip geldi. Ölçtüler falan bişeyler yaptılar modem bozuk değiştirin dediler. daha sonra 3 farklı modemle denedim , telefon hattı kablosunu değiştirdim hala aynı Allah belanı versin ttnet

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Burak @buraktheweekender

    modem bozuk yalanı meşhur ya. Kablonet bana 2 yıldır modeminiz bozuk der ne zaman arıza çıksa bişi olsa gelip baksalar (genelde 3.arayışımda biri geliyor öyle hemen yollamıyorlar ve yolladık ama yeaa diyorlar ilk 2 arama için halbuki gelen yok ahaha) modem bozuk siz değiştirin yenisi çıktı. Arayın çağrı merkezini size faturaya ek 24 ay hede hödö taahhütte oluyor falan. he canım he diyorum. 1 saat sonra internet düzeliyor ya da 1 gün neyse…e hani modem bozuktu?

  • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

    santrala git, müdüre çık port değişikliği iste. aynı şey benimde başıma gelmişti. dışardan gelen hat içindeki boş bir kablo ile değiştirdiler mevcut kabloyu. santralı aradı, ordan da yeni kabloyu taktırdı dslam’a, iş bitmişti.

  • ahmet ata @ahmetata99

    Ne diyeceğimi bilemiyorum üstad şurada alacağımız 7-8 megabit internet onu bile beceremiyoruz. ama faturaya gelince aylık 87 tl yi çok güzel geçiriyorlar. Telekom a en derin sevgilerimi sunuyorum.

Arkadaşlar ttnet’in internetini kullanmaktayım. Yaklaşık 2 haftadır internet hızım 1mbps düştü. müşteri hizmetlerini defalarca arayıp arıza kaydı oluştursam da hattınız ilgili bir arıza tespit edilememiştir diye cevap aldım. başka modem ve splitter de denedim ama düzelmedi. Sizce ne yapmam gerekir. #yardım @gamsizm @hkellecioglu #ttnet

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7

Herkese merhaba arkadaşlar laptopun tek kulaklık ve mikrofon girişi olduğu için fotoğraftaki parçayı aldım. Ancak kulaklık ve mikrofonu taktığım zaman mikrofon çalışmıyor ses ayarlarından ne kadar uğraştımsa da mikrofonu çalıştıramadım . İşletim sistemim Windows 8.1. Bu şekilde kullanan veya bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler
#yardım #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap