Aksesuar

ASUS ROG Chariot RGB Oyuncu Koltuğu İncelemesi

Asus'un oyuncular başta olmak üzere, uzun süre bilgisayar başında kalacaklar için tasarladığı koltuğunu inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 24

DockCase Ekranlı USB-C Smart Hub İncelemesi

DockCase'in yeni ürünü ekranlı bir Smart Hub. Apple ürünlerinden PC'ye geniş bir yelpazede kullanılabilecek ürün, USB 3.2 Gen2 hızlarını sunarken, ethernet, HDMI ve Type-C ve A portları ile geliyor. İçinde sizin de güncelleyebileceğiniz ve ayarlarını yapabileceğiniz bir işletim sistemi ile gelen cihazın üzerinde hem kontrol etmek ve aynı zamanda bağlantılarınızı test etmek için bir ekran bulunuyor ki bu da ürünü diğer hublardan ayırıyor. Ürünün kickstarter kampanyasına erişmek için link burada.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

Samsung Galaxy Watch 4 İncelemesi

Samsung'un yeni akıllı saati Galaxy Watch 4'ü inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 10
  • cebaglar @cebaglar

    Galaxy Watch kullanıyorum tansiyon ve EKG çekimi yapabiliyor.
    Türkiye mağazasında uygulama yok ama YouTube nasıl yükleneceğine dair videolar var.

  • umitt @umitt

    Madem üzerinde mikrofon bulunuyor neden horlama takibi için telefona ihtiyacı var anlamadım.

  • Salih YEŞİL @salihyesil

    Watch Active 2 44mm kullanıcısıyım ve maalesef EKG özelliği üzerinde olması rağmen bizde kullanamadık. üzülerek söylemek isterim ki, bu saatte de aynı durum olacağından eminim. Samsung saatin ilk çıktığı yıl için yıl sonu demişti.. neredeyse 2 yıl oldu. yani diyeceğim o ki bu tür özellikler gözünüzü boyamasın..

  • lenore castle @castlelenore

    esime 44mm yesil versiyonunu aldik. cok guzel duruyor kasanin rengi gercekten. lte versiyonu ve telefonla gorusurken anlayamiyorsunuz kolay kolay saatten mi, telefondan mi konusuyor. memnun yalniz bir sikayeti, tidal veya deezer uzerinden muzik dinlerken saat uzerinden uygulama kontrolu yapabilmenize ragmen, telefonla baglantisi kopacak kadar uzaklasirsaniz muzigi durdurmus olsaniz dahi kulakliktan ses gelmiyor ancak telefonun bangir bangir muzige devam ettirdigini soyluyor.

TCL Movetime MT42 Akıllı Çocuk Saati İncelemesi

TCL'in çocuk takibi ve çocukla sesli ve görüntülü iletişim kurmak için tasarladığı MT42 akıllı saati inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 21

Amazfit T-Rex Pro Akıllı Saat İncelemesi

Giyilebilir teknolojiler pazarının söz sahiplerinden Huami şirketinin bir iştiraki olan Amazfit markasının T-Rex Pro akıllı saat modelini inceliyoruz. Amazfit'in Türkçe sitesi için tıklayın.

00:00 Başlangıç
00:08 Tasarım
00:56 Dayanıklılık
01:29 Ekran
02:14 Ölçüm ve Sensörler
05:25 Türkçe Destekleri ve Bildirim Gösterimi
05:39 Titreşim
06:07 Saat Yüzleri
06:33 Yazılım
07:22 Destekli Spor Uygulamaları
07:50 Destekli Spor Aktiviteleri
08:19 Pil Ömrü
09:45 Ek Özellikler
10:02 Fiyat ve Değerlendirme

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Amazfit NEO Retro Görünümlü Akıllı Saat İncelemesi

Amazfit'in eski saatleri andıran tasarımıyla ilgi çeken akıllı saati Amazfit NEO'yu inceliyoruz. Amazfit'İn Türkçe sitesine buradan erişebilirsiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 20

HarmonyOS 2.0'lı Akıllı Saat / Huawei Watch 3 Pro İncelemesi

Huawei'nin HarmonyOS 2 işletim sistemi ile gelen ve tam akıllı hale gelen saati Watch 3 Pro'yu inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 26
  • Orcun @orcun

    Bu saate bu para inanılmaz yüksek. Hiç gerek yok. Bütün gt serilerine ne kadar destek verdi de buna da verecekler ? bütün gt gt2 ailesi sürünüyor forumlarda kullanıcı topluluklarından giydiren giydirine. Destekte olmadı kaç aylardır o garip gureba reklamlı appgallery'e yönlendiriyor vs. saatlere destek kesildi yok. Bunu alırsınız yani diyeyim 6 ay destek olursa olur 6. aydan sonra o garip gureba appgallery desteğini de keserler ortada kalırsınız. Bütün gt gt2 sülalesine ne yaptı neye destek oldu da buna olacak bu herifler ?

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Benim GT'de bir sürünme olmadı. Güncelleme de aldı kaç defa. Watch fit e geçtim ama aynı şeyin küçüğü. Hiç sorunum yok.

    • Orcun @orcun

      @gamsizm https://forum.donanimhaber.com/huawei-watch-gt2-ana-konu--140272587 Dolu var Murat hocam. Ha alınan fw güncellemeleri var, var ama ne farketti ? detaylı hava durumu geldi en son onun harici hiçbir özellik gelmedi. 1 sene önce alınan saat şuan aynı yani, ilk bu hongmeng os çıkacaktı dediler ki alacaksınız. https://www.youtube.com/watch?v=3LHoeDr3CrQ&t şu video üzerinden bütün huawei kanalları şeyleri reklam yaptı alacaksınız rahat olun yok şöyle yok böyle. Huawei'e mail atıyoruz cevap dahi verilmiyor. Çinlilere kadar mail attım zerre kaale alınmıyoruz.

      Hadi dedik google bunları banladı kendi marketini kuralım. Appgallery idi değil mi ? kurduk dediler ki hms core güncellenecek health sağlık güncellenecek vs. vs. e saat ? ona daha yok. Birde her uygulamayı açışta böyle 5 saniyelik dayatmalı reklam çıkıyor. Ya şu '' olayı '' mecburen yumuşatıyorum en adi en ucuzlukçu böyle hindistanda merdivenaltı üretim yapan telefonların arayüzleri dahi yapmıyor.

      Bu saatlere özelleştirme namına yapılan tek şey kadran değişimi onda da telegram grupları var. https://t.me/hwatchfacesturkey böyle gruplar buradan hwt uzantılı arayüzü indirip uygulamadan yüklüyorsunuz. Başka hiçbir özelleştirme yok. https://www.akakce.com/akilli-saat/en-ucuz-huawei-watch-gt-2-pro-fiyati,785695118.html 2 bin liralık saatten bahsediyoruz değil mi Murat hocam ? https://www.akakce.com/akilli-saat/en-ucuz-huawei-watch-gt-2-46mm-sport-edition-fiyati,543715887.html veya bu da olur. E günün sonunda bu cihazlar akıllı saat değiller. Tamamen xiaomi'nin mi band 4 5 6 cihazlarının arayüzünde kalitesinde ama tipi şekli şemali olan ekranı güzel olan cihazlar.

      2 bin tl'e yakın para ver, kocaman resmen 1.5 inçlik ekranda birisi smiley atsın o çıkmasın bomboş ekrana bak. Cevap yazıyor birisi geri bari hazır mesajlar olsun ya ? klavye çıkıp yazmayalım yani o kadar istemiyoruz da, seçtirsin yani dersin ki 10 tane ön yüklü mesaj var bunlardan birisiyle cevap vereyim mi ? seçeyim cevap versin ? yok.

      Ondan sonra niye huawei tutunamıyor ambargo var şu var bu var öyle böyle vs. e satma bu paraya o zaman ? e böyle beklenti yaratma o zaman ? yazık günah değil mi yani bu ? havaya atılan para resmen.

    • ozturka @ozturka

      @orcun güncelleme geliyor ama fark yok. Önceden huawei dışındaki cihazlarda müzik kontrolü pause/play tuşu denklaşör görevi görüyordu, o bug ı fixlediler. Telefonum huawei değil ve bin tl verdiğim cihazı denklaşör olarak kullanamıyorum. Teşekkürler havayi.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @orcun Tamam da her incelemede söyledim bu akıllı saat değil diye. Siz bence yanlış ürün seçmişsiniz. Siz Samsung ya da Apple Watch alacakken nedense bu saate yönlenmişsiniz. Bu saatlerde gerekli temel özelliklerin hepsi var ve bir tane ekstra özellik eklenmesine gerek yok. App Gallery olayı da ABD engelinden sonra mecburen çıktı. Ona yapacak bir şey yok. Bu eleştirilerin hepsi bu Watch 3 serisine yapılacak çünkü artık tam akıllı saat.

    • Orcun @orcun

      @gamsizm Ama işte Murat hocam problem bunlar akıllı saat diye satılıyor. Teknomarkette internette vs. bakın isterseniz. Ben almadım yani para verip alsaydım şayet tüketici hakem heyetine kadar uğraşırdım geri vermek için o derece alet işlevsiz sadece spor modları olan geri kalan herşeyde neredeyse başarısız bir alet. Güya altimetresi var deniz seviyesindeyim 100 küsür metre yukardasın diyor. Pusulası var güya sapıtıyor ara ara, yürüyüş yapıyorum mesela hergün ortalama 5 km yürüyorum. Bazen çok feci sıcak oluyor yokuşu çıkmayayım diye otobüse biniyorum, egzersiz modunda alet farketmiyorsun yada o anlık şey ile bakmıyorsun bu alet otobüste olduğumu da algılayamıyor. Otomatik egzersiz modunun ben düzgün çalıştığını dahi hatırlamıyorum. Yürüyüşteyim algılamıyor koşuyorum algılamıyor hepsini manuel ben seçeceğim vs. yersen '' akıllı saat '' diyorlar ondan sonra, ben mi band 4 kullanıyordum kız arkadaşım hediye almış yani olay bu yani benim mi band 4'den sonra bana ekstra tek kattığı şey gps ile takip ve de spo2 o kadar. Ha bak güzel yanı gps ile takip ediyor nerede ne zaman kaç nabız atmış hızım vs gösteriyor detaylı, spo2 yavaşta olsa baya güzel çalışıyor. İyi yanları var ama bu alet bileklik yani band diye geçen cihazlardan o kadar. Siz bile gt2 pro varken şekli şemali rahatsız ediyor pratik değil rahat değil oraya buraya çarpıyor diye watch fit'e geçmişsiniz değil mi ? e demek ki arada hiçbir fark yok ki geçmişsiniz watch fit bile işiniz görüyormuş. Ama işte gt2 pro 2 bin liracık fit modeli de 700 liracık alet. Demek ki sizin için hiçbir fark olmamış yada değecek fark olmamış ki fit ile takılıyorsunuz. Yani bilemiyorum 5 6 bin liraya yakın para verip alan olur mu ? sanmıyorum. Çünkü var olan gt2 veya pro dahil kendi kullanıcısı bile almak istemiyordu. Zamanında lg'nin g4 modeli ile nasıl kendinden kullanıcılarını uzaklaştırdı sonrada ufaldı ufaldı en son da yok oldu gitti aynı şeye benziyor. Ha alan olursa alsın kullansın o ayrı konu zaten.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @orcun Evet zaten bunları da hep anlattım 🙂

    • Orcun @orcun

      @gamsizm Murat hocam yalan yok biraz atlaya atlaya izledim. 😀

  • umitt @umitt

    apple watch 6'dan çok daha pahalı, belki beklenen apple watch 7 serisinden bile pahalı. bu fiyatlara hiç satma şansı yok. yeni eklenen deri sıcaklığı o kadar önemli bir gelişme değil maliyete önemli bir etkisi olduğunu sanmam. huaweinin daha önce çıkardığı saatlerle bile rekabet edemez fiyatları hızlı bir şekilde düşebilir.

  • Mustafa ÜNLÜ @mustafaunlu

    22 dakika güzel bir video. Ama video süresi çok uzun geldi bana. Teknoseyiri yaklaşık 8 yıldır falan takip ediyorum. Önceden inceleme videoları 1 saat olsa yine izlerdim. Ama zaman geçip, iş güç aile hayatına ayrılan süre arttıkça videolara ayırabileceğim vakit çok azaldı. Eskisi gibi teknolojiyi takip etmekte zorlanıyorum. Keşke inceleme videolarını 10ar dakikaya indirseniz. Tabi bu kendi görüşüm. Diğer arkadaşlar sanırım istemezler böyle birşey. @gamsizm

  • IQRI @iqri

    26mm Garmin fenix 6x kayışı taktım şekli değişti.

Huawei Watch Fit Elegant İncelemesi

Huawei'nin bileklik rahatlığında ama saat özelliklerine sahip Watch Fit Elegant modelini inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 10
  • Erhan M. @erhanm

    Güzel ve samimi inceleme.

    Apple Watch pil sorununu çözse ve fiyatı kazık olmasa diğer havlular havlu atacak da işte...

  • Mr. Paramedik @mr-paramedik

    Bunun yerine Watch GT2e de düşünülebilir. Hem de daha ucuz, fiyatı 800 lira bandında. Bu ürüne ek olarak hafızasına şarkı yükleyip Bluetooth kulaklık bağlama, barometrik basınç ölçer ve altimetre gibi daha fazla özelliği mevcut. Hem saat görünümünde hem de pili 14 güne kadar gidiyor. Her açıdan avantajlı.

  • umitt @umitt

    spor saatlerinin hepsinde benzer özellikler var mesele ölçümlerinin ne kadar doğru olduğunda. bir spor saatini incelerken nabız ölçümünün doğruluğun test edilememesi incelemeyi baştan sakatlıyor.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Doğruluğunu ölçmek diye bir şey yok zaten. Bunun için yanılma payının en düşük olduğu bir cihaz ile aynı anda test edilmeli. Bu cihazlar tıbbı cihazlar. Saatler ise tıbbi değil o yüzden zaten en baştan asla bu şekilde değerlendirilmemesi gerekiyor. Fikir veriyor sadece.

    • umitt @umitt

      @gamsizm bir referans kabul edebileceğiniz güvenilir bir cihazınız olursa mesela polar h10, apple watch 6 gayette ölçebilirsiniz https://www.youtube.com/watch?v=3OQ3jzVSkeM . polar h10 de tam güvenilir değil derseniz de fikir vermesi açısında çok güvenilir bir araç. hadi imkansızlar var diyelim adımsayarı adım atarak, gps'i bir parkurda tur atarak test etmek zor olmamalı.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @umitt Konumuz nasıl test edileceği değil. Güvenilir olması. Kıyaslanacak şeyin mutlaka tıbbi sertifikası olmalı. Tıbbi dememin sebebi hata paylarının düşük olması. Ben poların salondaki cihazları ile test ediyorum biraz daha profesyonel oldukları için. Ama salon kapalıyken erişimim yoktu doğal olarak. Adım sayarı yürürken test ediyoruz iki saat takarak ama mutlaka farklı çıkıyor hangisi doğru bilemeyiz. Yakın çıkıyorlarsa kabul. GPS daha kolay bağlandı bağlanamadı derdi var onun sadece. Bu cihazlarda sorun yaşamadım. Açık alanda zaten pek de sorun çıkmasını beklemiyorum.

  • arvelo @arvelo

    Ticwatch e2 yi satıp mi band 6 ile bilekliğe döneyim bilekte devamlı takılı dursun dedim, huawei band 6 daha hoşuma gitti şimdi de watch fit i gördüm. Çok kararsız bıraktı huawei band 6 ve watch fit beni. Watch fit uykuda/devamlı takmak için biraz büyük gibi sanırım.

Huawei HarmonyOS ve Yeni Ürünlerini Tanıtıyor

Huawei bir ekosistem olarak düşündüğü HarmonyOS işletim sistemi ve bu sistem etrafında şekillenecek telefon, tablet, televizyon ve giyilebilir teknoloji kategorilerinde yer alan yeni ürünlerini duyuruyor. Bu etkinliği canlı yayında sizlerle beraber takip ediyor ve yorumluyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Colmi P9 Akıllı Saat İncelemesi

Ülkemizde 200 lira gibi fiyatlara satılan uygun fiyata iyi bir akıllı saat çözümü olmayı amaçlayan Colmi markasının P9 modelini inceliyoruz.

00:00​ Başlangıç
00:08​ Tasarım ve malzeme
00:50​ Ekran ve arayüz
01:54​ Ölçüm kabiliyetleri
03:34​ Bildirim gösterimi
03:50​ Türkçe destekleri
03:59​ Titreşim
04:11​ Yonga
04:28​ Saat yüzleri
04:50​ Qwatch uygulama detayları
05:06​ Destekli spor uygulamaları
05:22​ Desteklenen spor aktiviteleri
05:47​ Bağlantı
06:02​ Pil ömrü
06:36​ Şarj
07:07​ Dayanıklılık
07:23​ Ek özellikler
07:48​ Fiyat ve alınabilirlik
09:13​ Kapanış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 13