Teknoseyir ailesi geçmiş günlerde burda yazdığım gear s3'ümü gaza gelip aldım.1 haftadır kullanıyorum ancak Xperia Z2 telefonumun şarjı çok cabuk bıtmeye başladı. Saatten mi yoksa artık bataryası mı öldü anlayamadım.tek sarjla iki gün kullandıgım telefonum zaten bir güne kadar düşmüştü ancak şimdi yarım güne kadar düştü. Sizce saatle arasındaki bluetooth bağlantısı şarjı bu kadar etkileyebilir mi? Yoksa batarya mı öldü tamamen
@gamsizm siz incelemenizde bu kadar radikal bi fark hissettiniz mi peki?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • demrebicer @demrebicer

    Ben gear s2 kullanicoso olarak soyliyebilirim saatin etkisi cok az bunun sebebide eskiden bildirim yuzunden telfonunun sarji gidiyordu simdi bildirimler saatten yiyor böylece bluetooth baglantisinin sarj harcamasini neredeyse amorti ediyor. Ama telefonda bluetooth 4.0 vardir umarim eskileri cok guc harciyor.

  • Orcun @orcun

    1 hafta önce nasıldı ? gene aynımıydı yoksa 1 haftada mı arttı ? saat yeni teknoloji ama telefon eski, saat evet kendi içinde az tüketiyor ama telefona aynısı yansımayabilir. Belki uygulamasından başka birşeylerden android sürümünden vs. vs. de olabilir.

    • Umur Özdöl @umur1515

      Valla bı hafta once de ıyı degıldı aksam 8-9u görüyordu ama en azından

    • Orcun @orcun

      @umur1515 Telefon ısınıyor demişsin birde, ya pilde yada anakartta bir sorun var gibi aleti yedekleyip hard reset atabilir misin ? bir komple neyi var neyi yok silinsin kutudan çıktığı gibi olsun bakalım gene aynı olacak mı ?

    • Umur Özdöl @umur1515

      En güzeli sıfırlıyıp saatsiz bi şekilde bı sure kullanmak sanırım dediğiniz gibi olmadı batarya degıstırcem artık da batarya degıstırırsem su geçirmezliği gıder mı acaba

    • Orcun @orcun

      @umur1515 Gider. Çoğu teknik servis arka kapağı açıp pili değiştirip çift taraflı bant ile gerisin geriye kapatıyor. Sorun şu ki o bant izolasyonu yapamıyor. Su gibi anında sızabilen şeye dayanıksız. Bu işlemi yaptıktan sonra basınç testi diye birşey yapılması lazım ki öyle anlaşılsın.
      Contası yapıştırıcısı falan ayrıdır tekrar suya dayanıklılık için herşeyin sıfırdan yapılması lazım ama dediğim gibi türkiyede öyle servis aramak, samanlıkta iğne aramak bile daha kolaydır.

  • alipektas @alipektas

    Hiç bilgim yok Gear s3 hakkında, cihaz telefonunda bi' uygulaması varsa ondan olabilir. Sony SmartBand kullanıyorum, Lifelog uygulaması su gibi içiyordu pili, o uygulama olmadan kullanmaya başladım ben de, pil süresi fark edilecek şekilde arttı. Uygulamasız kullanılabiliyorsa bir de öyle denemeni tavsiye ederim.

  • Umur Özdöl @umur1515

    Böyle bi pil kullanım grafiğím var cok hızlı ve ani bı düşüş yaşıyor sanki ayrıca 2 ıle 8 arası da bluetoth acık ve saate bağlıydı.

  • Fırat Duran @firat_duran

    S7 edge de boyle bir durum yok. 1 saat falan etkiliyor en fazla. Ama bluetooth baglama. Saat kendini yonetiyor. Birak bildirim de gelmesin 😆 ekstra şarj sana.

  • Umur Özdöl @umur1515

    Konuyu hortlatıyorum gibi olacak ama hata kaza bu konuyu bulan olursa belkı faydası olur telefonu sıfırladım lifelogu kaldırdım sarjım sürem 2 katına çıktı resmen bu kadar radikal bi fark beklemiyordum doğrusu.
    Herkese çok teşekkür ederim katkıları için...