Frostpunk 2 hikaye kısmını 10 saat olmadan bitirdim. Çeşitlenmesi falan güzel olmuş ama mücadele hissi zayıf kalmış. İlk oyunda hava durumu değişimi kaynak falan sıkıntı yaşıyordun. Burada hava ve kaynaktan çok az sıkıntı yaşanıyor. Nüfus fikir ayrılığı dert çıkaran taraf ama çok kolay baş edebiliyorsun.Mücadele hissi daha çok olsa gerçekten çok zevkli olurdu ama böyle biraz zayıf kalmış gibi hissettim.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 117 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2025 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zorluk ayarı yok mu?
Mesele zorluk ayarı değil, oyun bu şekilde kurulmuş. Zorluk ayarı gerginliğin daha kolay artması veya görevi daha hızlı bitirmen gerek şekline getirecek. Mücadele hissini oyuna yayamamışlar.
@ziya-celiksu kaynak kontrolü de değişecektir illa. ben şey olayını sevdim. Frostpunkta jeneratör etrafında yerleşmek lazımdı yeni oyunda istediğin yere yerleşebilme güzel bence. tabi bu zorluğu değiştiriyor haliyle. çünkü ilk oyunda çok soğuk olunca çalışmayan binalar oluyordu burada tüketim artıyor vs.
@ulashoca41 İlk 2-3 saati atlattıktan sonra tüketim hiç sıkıntı olmadı. Zaten petrol çıkartmaya falan başlıyorsun. Hatta yakıt stoğum 300 bini geçtikten sonra depo yapmayı bıraktım. Aslında o sıcaklık ile mücadele şeklini şimdiki hali ve ilk hali arasında bir şekile soksalar daha güzel olabilirdi.
@ziya-celiksu aynen ilk oyunda jeneratör gücünü artırıp evleri vs daha fazla ısıtma şansı vardı hastalık riski düşüyordu. bu oyunda öyle bir şey yok.
oyundan biraz bağımsız. i5 6600k işlemcinin nefesi yetmiyor gibi ama inatla oynuyorum 😀
Unreal 5 olan oyunların en düşük sistem gereksinimi isteyen bile fazla istiyor hale geldi.
@ziya-celiksu eskiye nazaran çok oyun oynamıyorum ama 8 yıllık bilgisayar ile hala canım sıkıldıkça six siege, satisfactory filan oynuyorum ama bu oyun yüzüme iyice vurdu bilgisayarın eskidiğini 😀