Birkaç gün önce almayı düşündüğümü paylaşmıştım, PC'nin yanına bir kardeş ekledim 🙂 Temel amaç FPS hariç oynadığım oyunları salonda yayılarak oynayabilmekti. Ev interneti müsaade ettiği an ilk hedefler FC 24 ve Dirt Rally 2.0. Televizyonum 4K ama baba oyunları zaten PC'de oynarım dedim. Çok da masraf yapmadan Series S alıp geçtim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • x86 @mrx

    Steam link yeterdi hocam be sırf Tv'de oynamaksa amaç 😀 biraz gereksiz harcama olmuş bu amaç için 😀

    • Private Joker @stanleykubrick

      Bi arkadaş da PC'yi TV'ye bağla yeter dedi ama nedense benim deneyimlerim hiç de öyle söylemiyor 🙂 Ses ayarı yapmaya çalışırken kafayı yediğimi hatırlıyorum çok net. Mouse itmiyor, slider gitmiyor, masaüstünden oyuna geçişte saçmalıyor yani bunları bizzat birinci elden yaşadım. Yaşamasam evet abi tak HDMI hop PC oldu konsol diyecem. Bir de 15 kiloluk kasayı salona taşıyıp oyunla işin bittikten sonra yerine geri götürmekle üniteye bi koydun mu yıllarca kendi halinde çalışan konsolu kullanmak nasıl bir olsun?

      Yılların tartışması tabi, PC'nin TV’ye bağlandığı zaman konsola dönüşebilecek kadar pürüzsüz bir oyun seansı sunduğunu görmedim daha. Tam olarak konsol gibi çalışması için tasarlanmış kontrolcünün üzerindeki XBOX tuşu bile stabil çalışmıyor. Bazen basınca game bar açılıyor, bazen ölü taklidi yapıyor. Windows'a olan inancımı kaybetmiş durumdayım 🙂 Buraya FIFA 23'ün PC versiyonunda yaşadığım saçmalıkları yazsam Olacak O Kadar kolajı çıkarırım. Son yaşadığım şeyi söyleyeyim mesela, bundan tam 3 sene önce piyasaya giriş yapmış ekran kartımla, artık yerini yenisine bırakacak zibilyon tane güncelleme almış FIFA 23'ü açmaya çalışırken DRIVER hatası aldım. Her şey de olması gerektiği gibiyken.

      Steam link ve benzeri çözümlerin hakkını verecek bir internet bağlantım da yok, o da ayrı mesele.

    • x86 @mrx

      @stanleykubrick steam link internet isteyen bir şey değil lokal ağda çalışıyor 20 senelik değilse kullandığınız router gayet yeterli bir bağlantıya sahip olacaksınız zaten. Benim hiç yaşadığım sorunlar olmadığı için bir şey diyemem ama benzer şekilde konsol ve PC sahibi olan kendim dahil tüm arkadaşlarım bir süre sonra konsolu kaldırdı veya sattı zannettiğiniz kadar güzel bir deneyim olmayabilir... Big picture modu ve 200 liralık Xiaomi router ile ben oldukça memnunum konsoldan farksız bir deneyim veriyor benim için.

    • Private Joker @stanleykubrick

      @mrx Anlaşmazlıkta uzlaşalım o halde.

    • imperio @imperio

      @stanleykubrick Bilgisayarı TV'ye bağladığında TV monitör gibi çalışır. Ekstra bir zorluk oluşmaz yani. Normal bir monitör nasılsa aynısı. Ama PC'yi kaldırıp salona getir götür yapmak çok anlamsız hareket olurdu hakikaten 🙂

    • Private Joker @stanleykubrick

      @arasaka Zaten bahsettiğim şeylerde TV’nin bir suçu yok. PC oyunculuğunun çok daha iyi olduğu alanlar olduğu gibi saçma tarafları da var işte.

    • imperio @imperio

      @stanleykubrick Orası öyle, o kadar hatayla ve sorunla karşılaşıyorsun ki bilgisayar kullanmak insanı uzman yapıyor zamanla 🤣

    • 4ever @joe

      @stanleykubrick Kasayi yillardir tvde kullaniyorum bir kere daha sorun yaşamadım. Yan odadan 10 metre hdmi ve usb cektim. 👍

  • Ş.A.Y. @sahin

    Ben şu gamepade hastayım. Bir arkadaşımda S vardı onda oynadım birkaç defa, harika bir şey.

  • Tai per Dog Un @alipektas

    Hayırlı olsun. Almayı düşünüyordum ben de ama RDR 2'nin örneklerini gördüm, görüntü kalitesi bayağı fark ediyor XBOX Series X'e göre. Vaz geçtim o sebeple.

  • cestlavie @cestlavie

    Moonlight 🌙 mükemmel çalışıyor. 5ghz network varsa ve Nvidia kart kullanıyorsanız gereksiz masraf. Pcde oyun oynamıyorum resmen, oda sıcak oluyor:D

  • memedeath @memedeath

    Hayırlı olsun. Hiç XBOX kullanmadım ama konsol çok temiz bir deneyim. Düğmeye bas, arkana yaslan, oyunu seç, oyna.

  • yahya @yahya

    Hayırlı olsun sıradakiler bekler

  • Quark @timetraveler

    Hayırlı olsun. Rahatlık ve konfor olarak tabii fiyatı da göz önünde bulundurarak harika bir seçim.