#amazonprime , #primealışverişfestivali2022
Şu monitör nasıl sizce? Güzel indirim almış, hepsiburada'da 5500'e satılıyor:
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08VH74J71/ref=crt_ewc_title_dp_7?ie=UTF8&psc=1&smid=A1UNQM1SR2CHM

ViewSonic VX2705-2KP-MHD 27" QHD, IPS, 144HZ, 1MS, Freesync, 2xHDMI, 1xDP,...

ViewSonic VX2705-2KP-MHD 27" QHD, IPS, 144HZ, 1MS, Freesync, 2xHDMI, 1xDP, Oyuncu Monitörü : Amazon.com.tr: Bilgisayar
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Executioner @executioner

    Aynen, bu fiyata zor bulunur bir daha

  • Orcun @orcun

    Bu fiyata bu özellikte monitör galiba yok, varsa da bakmadım pek ama güzel duruyor. Ha baktın sorunlu sevmedin amazon zaten çok iyi ben 1 ay sonra bile monitörü iade edebildim. Hiç zerre soru cevap şu bu yok etiketi indirdim geldi kargosu verdim bitti yani. Veya mng'e gidersen kargo işi de feci hızlı oluyor direkt iade ya '' SİZ BUNU AÇMIŞSINIZ DENEMİŞSİNİZ MAĞDEM İADE EDECEKTÜNÜZ NİYE AÇTINIZ KUTUY TEKRAR SATILABİLİRLİĞİ BOZULMUŞ İADE ALMAYURUUUUUUUUUUUUZ ALMAYUUUUUUUUZ '' diye satıcının bir yerini yalayan pazar yeri gibi değil amazon.

  • KRAK3NN @passenoir

    2705 değil de 2758 2KP MHD olsaydı BELKİ olurdu da bu 2705 tam bir hüsran model.Her konuda başarısızlık örneği ama sıfır beklentiyle alınacaksa o zaman bir şey diyemem.IPS olmasına rağmen bolca ghosting hatta inverse ghosting bile mevcut,ağırlıklı olarak oyun falan oynanacaksa tavsiye etmem çok rahatsız edebilir.

    Renkler soluk-kötü,ergonomik olarak da keza çok bir işlevi olmayan bir model.Ucuz etin yahnisi yavan olur yapacak bir şey yok bu fiyata 2758 satılıyordu zamanında vay be..

    • KRAK3NN @passenoir

      @unicornknight Yani işte sırf ucuzluğundan dolayı bir alınabilirliği var gibi duruyor ama ben olsam almam şahsen beni bu kadar ghosting vs. rahatsız eder çünkü.Dediğim gibi anca sıfır beklentiyle alınır bu ürün yoksa başka türlü Viewsonic'den soğur insan.. İşin özü senin de dediğin gibi bu modeli alacak kişiler bu problemleri önceden bilmeli ve düşünüp tartıp ona göre bir şey seçmeleri lazım.

      Ha işin artı yanı Amazon olduğu için problem yaşasa da iade için zaten yardımcı oluyorlar ama işte bu ürün böyle bir ürün anlamak için illa almaya gerek yok.Bunun bir üstü 2758'de de kronik flicker problemleri yaşayanlar da vardı yani olunca oluyor.

      Ek olarak şunu da söyliyim Viewsonic bu 27xx serisinde eline yüzüne bulaştırmış bana kalırsa.Her 27xx modelinde muhakkak bir sorun görülebiliyor.Ha mükemmel monitör zaten yok da işte bunlar ayrı bir hastalıklı be kardeşim 😀

  • Executioner @executioner

    Teşekkürler yorumlarınız için, vazgeçtim 🙂 Peki ne öneriyorsunuz 2k 27" IPS monitör olarak

  • samaritan @samaritan2

    Satın aldım. Bakalım ne çıkacak. Aşırı ghosting olayını araştırırken monitörün 10 biti FRC ile verdiğini gördüm. 8 bit + FRC olarak geçiyor. 10 bitte olan ara renkleri 8 bitte olan renkleri arka arkaya tarayarak gösteriyor. E tabi bu da daha fazla renk değişimi demek. Ghosting frc ile alakalı olabilir. Kapatıp bakarım. İzlediğim videolarda buna değinmemişler tepki süresine bakarken.