Sıcak diye evin tüm pencerelerini açıyoruz. Alt komşu da balkona çıkıp sigara içiyor. Tüm ev sigara kokuyor davar yüzünden. Bunu ne yapmak lazım, kendisi jandarma olduğu için bir bok sanıyor herhalde ki polisi arasam bir halt olacağını sanmam. Hukuki yolu falan yok mu bunun?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mr.Tekin @tekin224

    Balkona kül falan düşse anlarım ama kokuya yapacak bişey yok.

  • Elixir @elixir

    Yanlış anlamayın ama nerede içsin adam, çıkıp balkonunda içiyor işte?
    Çözüm öneriniz nedir?
    Bakın daha kötüsü tuvalette denk gelmeniz, alt katlarda sigara içiliyor ve sizin menfezi kapatmaktan başka çareniz kalmıyor.

  • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

    bişey yapamazsın. adamın evi içer yani.

  • dolunay @dolunay

    Apartman yönetimi balkonlarda sigara içilemez diye karar alabilir belki ama Türkiye'de zor.

  • Özkan Tokgöz @12ozkan123

    aynı derdim var ama ne yapcan adam nerde içsin

  • Batuhan @achfighter

    Kötü koku gelmesini anlıyorum ama yasal olarak yapabileceğin bir şey yok bildiğim kadarıyla.

    Çok fazla koku geliyorsa mesela ot falan içiyorsa o zaman şikayet edebilirsin tabi.

    Bir de normal sigara üst katta o kadar koku yapıyor mu? Rüzgardan falan olmasın?

    • Agab @agab

      Benim burnum çok hassas. Arabama sigara için biri binsin, 1 hafta sonra bile onun kokusunu hala alırım ben. Arabayı kardeşim kullanırken dahi sigara içen arkadaşı binsin 1-2 hafta sonra bineyim ben arabaya, direkt anlarım sigara kullanan biri binmiş diye.
      Onun dışında o kadar koku yapıyor evet, rüzgarla bizim kata geliyor direkt. Zaten balkonla benim cam arasında 2 metre var. Yetmezmiş gibi duman olunca nefes alamıyorum zaten kokuyu falan da geç.

  • soundOnly @soundonly

    Rahatsız olduğunuzdan Haberi var mı komşunuzun? Belki anlayışlı biridir.

  • Papa Emeritus @pope

    Yasal bir cezası olduğunu zannetmiyorum, tamamen normal birisi bile olsa içebilir. Apartman hayatının böyle dertleri var maalesef, çare yatay şehirleşme 😀

  • Cyber Man @cyber-man

    Rica edeceksin başka camda içecek. Eğer insansa sorun çıkarmaz zaten.

  • yilank @yilank

    Dostum, hicccc bosuna ugrasma. "Medeniyet" boyle durumlarda ortaya cikiyor. Adami "Sigara icilmez" levhasinin onunde uyardim kac kere, kimsenin umrumda degil. Bu konuda ( iki abim var ve onlar da ayni ) tam bir "tash kafa" modunda sigara icenler. Sanki; onlara "icin icin, insanlarin rahatsiz olmasini umursamayin, istediginiz yerde icme hakkiniz var" diye bir vahiy felan inmis gibi, % 99 u boyle malesef. Allah ( her neye inaniyorsan ) sabir versin. Git ve guzellikle konus, belki baska cephede penceresi felan varsa, orada icer.

    • Agab @agab

      Valla hocam baksanıza, o medeniyetsiz ayılardan bu sitede bile var 😀 Arkasında iz bırakmamak için yorumu silip engelleyip gitmiş bir de 😀 Bıktım şu ülkenin köylü medeniyetsiz rezil hareketlerinden ya.

    • yilank @yilank

      @agab iki abimin ikisi de, konu sigara olunca ayni durumda. Sanki; sigara icmek cok KUTSAL bir seymis ve icmeyenler icenlerin kolesiymis gibi davraniyorlar. Bu duruma yapacak bir sey bulunamiyor. Bebeginin yaninda iciyor ana baba TR`de, bundan otesi var mi ki !?
      10000000000 yil da gecse bizim gibi ulkelerde durum degismeyecek malesef.

  • Agab @agab

    Çok üzüldüm aliciğim beni engellediğin için. Sen 10 kere daha hesap sil gel, yeni hesapta görüşürüz. Umarım yeniden geldiğinde biraz büyürsün de olayların tümünü bilmeden insanlara laf etmezsin bir daha.
    @aliytrklkmz

  • Nakahella @nakah

    Yorumlara bak herkes sigara içeni savunmuş. Ülkeden umudumu her geçen gün daha çok kesiyorum. Ben de balkonda zehirli bir gaz bırakayım havaya o zaman, ben havaya bıraktım ama komşuya gitmiş ölmüş suçum yok diyeyim.

  • Erdinç B. @erdincb

    Bende de aynı sorun var. Adam ve kendi boyundaki oğlu gün boyu sigara içiyorlar balkonda, bizim salon eğer cam açıksa leş gibi sigara kokuyor. Şimdiye kadar bir şey söylemedim ama çok rahatsız oluyorum. Ben mesela bok koleksiyonu yapsam, her gün balkonda oynasam boklarla ne olur acaba? Bana göre bir farkı yok bu ikisinin.

  • 3dfx @3dfx

    Adam kendi evinde icemeyecekse nerede icsin

  • Serhan Sukuroglu @serhan-sukuroglu_1

    ben sigara içmiyorum içeni de sevmem kokuyor çünkü, çoğu da saygısız. Yaptığı ayıbı savunanlar bile var. Aslında geçmişimizde sigara içmek ayıptı. Doktor günde 3 sigara içmenin yararlı olduğunu söyleyenleri bile gördüm. Aynı olay benim apartmanımda var. Komşuluk birbirini idare etmek gerektirir. Çözüm istiyorsan kılıma alacaksın. Villa alacaksın. Apartmanda yaşıyorsan bunlara katlanacaksın. Ama abartıyorsun da benim pc odam kapalı balkon camlar açık benim odama mobilyalarıma o koku sinmiyor. Evin içine o koku giriyor ama sinecek bir koku değil. Belki tuvalete içiyor bilmiyorum. Ev kokuyor. Tuvalete içecekler o bela daha beter, Balkonda içmesi daha iyi, Eskiden adam arabada içerdi külünü fırlatırdı arabamın içine girerdi neler gördüm bu konuda... Veya arkadaşım arabanda içerdi çam acık tüm arabanın içi kül olurdu.
    Sigara içenlerin çoğu saygısız o yüzden sevmiyorum. Komşun bağımlı, yapılması gereken en doğru şeyi yapıyor. Evine saygısı olan insanın dışarıya da saygısı vardır. Bana saygısız bir komşu gelmedi...

  • Deniz Fidan @deniz-fidan

    Size kesinlikle hak veriyorum ben kullanmıyorum ailem içiyor malesef ama şu da var ki ona da sorsanız ya burası benim evim nerede içeyim diyecek. Aslında anlayışlı biriyse başka bir odada vs içebilir. Bizimkiler özellikle komşunun camı açıksa aspiratörün orada içmeye çalışıyorlar. Ama belki üst komşuya sorsak aspiratör ses yapıyor der 😂 malesef apartmanlarda böyle aklıma gelen çözüm belki dışarı doğru bakan bir vantilatör koyarsanız dumanı iter.

    • Agab @agab

      Ya mekanik veya elinde olmayan şeyler zaten apartman hayatında göz yumulacak şeyler. Mesela aspiratör sesi gibi. Ama bu olay direkt benim nefes almamı engelleyen bir olay. Tamamen apartman yaşamından farklı bir durum. Bizzat kişisel sağlığımı etkiliyor. Bana zarar veriyor. Yoksa apartmanda aman kuş uçamaz falan biri değilim.

    • Deniz Fidan @deniz-fidan

      @agab kesinlikle haklısınız zaten. Bence bir konuşmayı deneyin çay içmeye gidin mesela laf arasında vs daha altta komşu varsa kızım sana söylüyorum gelinim sen anla gibi ya falanca beyin sigara dumanı da geliyor vs gibisinden girersiniz. Ya da hiç muhatap olmayım derseniz dediğim gibi bir vantilatörü dışarı doğru üfletmek işe yarayabilir.