Yazlığa internet aldım 2 aylık ttnet'ten. 1 hafta sorunsuz kullandım. Sonra hat bir gitti bir daha gelmedi. Neyse müşteri hizmetlerinin falan aradık. Arıza kaydı falan açıldı. Her seferinde arızanız çözüldü çözüldüyse şuraya mesaj attın diye smsler geldi. Bende kıllandım evde kesinlikle hat yok nasıl düzelir. Hesabımın data kullanımı takip ettim 2 gün. Data kullanımı her gün artıyor. Sonradan kafaya dank etti. Bu gerizekalı ttnet çalışanları benim portuma başka bir evin kablosunu bağlamış. Çünkü bunun başka açıklaması yok. Yeni nesil modemlerde zaten uzaktan kurulum yapılıyor, kullanıcı adı ve şifre hat üzerinden modem tarafından alınıyor. Birde ttnet kabininde hiçbir etiket yok, hangi kablo hangi port kimin belli değil. Şimdi benim bir haftadır internet yok ve pazartesi uzaktan çalışmaya başlıcam 24 saat internet lazım. Bilet aldım yarın istanbula geri dönücem. Şimdi ben her gün modemin resmini ve data kullanımının SS'ini alıyorum. Fatura çıkmasını bekliyorum çıktıktan sonra direk tüketici mahkemesine gidicem. Şimdi bunlar benim internetimi başka bir kişiye kullandırıyor bundan dolayı faturayı direk iptal etme gibi bir şansımız var mı acaba? Tüketici mahkemesine ne diye başvursam? Birde hesabımı kapattıktan sonra mı başvursam yoksa direk hat açıkken mi başvursam? Tecrübesi veya bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Birde yazlık internette tek fatura çıkıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap