Selamlar, Unity'de Render süreçlerini anlatmayı uzun süredir istiyordum. Bu bağlamda bir modelin ekrana basılmadan önce hangi shaderlarla işlendiğini/işlenebildiğini anlatan serinin ilk videosunu yayınladım. Vertex Shader,Fragment Shader, Geometry Shader ve Tessellation Shader stagelerini özet olarak anlattım.

Sonraki videolarda per-pixel/per-vertex ışıklandırma nedir, deferred/forward rendering nedir,gpu instancing nedir nasıl çalışır, phong ışıklandırma,blinn-phong ışıklandırma, BDRF, PBR nedir, vertex attribute pointerları ne işe yarar vs. gibi konulara bakacak ve bu ilk videoda işlediğimiz stageleri kullanarak örnekler yapacağız. #unity

Kanalımdaki videoyu buradan inceleyebilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=1Rih-Eu_Pnc

UNITY SHADER STAGES TUTORIAL - Render Pipelines Series

In this first video of the Unity's Render Pipelines series, we will dive into how shaders work in Unity briefly. We will cover Vertex Shader, Tessellation Sh...
BeğenFavori PaylaşYorum yap