mi9t pro 6/128 olani 2700 civari muhtemelen kayitsiz vs. ama baya kafaya koydum gibi amoled ekrani ve pili beni cezbediyor, riske girip alacagim sanirim.
@orcun imei sorunu olursa tamiri kolay midir, deneyimlisin diye hatirliyorum bu cihazlara kendimiz repair yapabiliyor muyuz?

@umtk telefonu canli olarak kullandiniz mi hic, deneyiminiz var midir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Bruce Wayne @justice-league

    Muhtemelen bu gönderi uçar. Biraz daha üstü kapalı anlat bence site kurallarına aykırı o malum yol.

  • Zendagi Migzara @nginx

    One Plus 7T var kayıtlı 3500 falan şuan ya da bir eski model One Plus 7veya 7 Pro'ya da bakabilirsin.

  • Orcun @orcun

    2700 düşündürür ya çok gibi geldi. Pro da olsa tamam da gene çok yani imei işi varsa. Bazı riskleri var.

    - Bootloader kilidi açılacak ona da şayomi 1 hafta süre veriyor ama şöyle keleği var. Kendi mi hesabını cihaza girip o şekilde açacaksın ancak sadece 3g 4g data üzerinden bunu yaptırtıyor kayıt için sadece, eğer cihazın imeileri kapanmışsa böyle birşey yapamazsın. Wifi üzerinden açılmıyor. Sonra pc'e bağlayıp mi unlock ile deneyeceksin sana süre verecek atıyorum 100 saat 200 saat vs. o süre dolunca tekrar mi unlock ile anca o zaman bootloader'I açabilirsin, açmadan da imei işi olmaz.

    - TWRP yüklenip root yapılacak. PC üzerinden de imei repair yaparsın ama, ama diyorum sadece sim 2'e imei repair oluyor sim 1'e olmuyor. Efs yedeği qcn zımbırtısı bunlarıda alacaksın ve saklayacaksın.

    - Custom rom kurmazsan cihaz orjinam miui'da kalırsa asla güncelleme yapmaman lazım. Yaparsan cart imei gider 0 olur.

    - Orjinal miui'da kalıp cihazı satarken yada sıfırlayacaksın vs sıfırladın cart imei gene 0 olur uçar.

    Yada orjinal sistemde değilde custom rom yüklersin bu son 2 tanesini dert etmene gerek kalmaz. Eurom vs yüklersin mesela ama sıkıntı şu cihazda bankacılık yapıyor musun ? birilerinin portladığı rom'a nasıl güveneceksin ? bunlar hep risk yani ben sırf bu yüzden orjinal sürümde kaldım.

    Ha birde garantisi yok bu aletlerin aldın patladı elinde cidden patladı yani çöp hiçbirşey yapamazsın. Hani o yüzden 2700 lirayı riske etmek bilemiyorum ? bak ben 2. el aldım, ki onda da şüpheliydim ya bende patlarsa diye ama kullanılmış çünkü bir sıkıntısı olsa adamda patlardı ? birde tabi 1500 lira gibi bir meblağ'a 9t 128 gb gelince kaçırmadım. Yoksa hani 1800 1900 2000 falan olsaydı hiç bulaşmazdım.

    • suicide @suicide

      eyvallah, android guncellemesi alamiyoruz yani dogru mudur? alirsak yeniden repair yapma sansimiz olmuyor mu?

    • Orcun @orcun

      @suicide Zaten bootloader açıldığı için alamıyorsun ama sen harici indirip telefona atıp kurdun diyelim uçabiliyorda uçmayadabiliyor ama risk var. Uçarsa tabi pc üzerinden tekrar repair yaparsın ama öyle iş ki taktın pc'e tek tıkla yaptın olayı yok. Cmd üzerinden kod girecen işte onun bir programı var düzenleyecek qcn'i işte onu tekrar geri telefona atıcan modlu halini vs. vs. vs. hani ne olacak yaparım dersin ama her güncellemede imei uçarsa bunla uğraşılmaz.

    • suicide @suicide

      @orcun anladim hocam tesekkurler

  • Mr.Bell @mr-bell

    O paraya garantili cihaz alınır

  • Umut Koçak @umtk

    Mi 9T modelini kullandım neredeyse aynılar zaten ürün olarak çekinilecek bir yanı bence yok gayet başarılı.