#Unity ' nin render pipeline'ı ile alakalı bir video hazırlamaya çalışıyorum ama görünen o ki, tüm render pipeline'ını anlatmak çook uzun sürecek bu nedenle video serisi halinde yapacağım sanırım. Arkadaş, ne kadar çok detay var bu computer graphics'te!

Web sitesi yapan adam react'ını bilmemnesini kurup tıkırına bakıyor, burada ışıklandırma denklemleriymiş yok Physical Based Rendering miş, yok lineer uzayıymış yok gamma uzayıymış ,matematikmiş diye kafayı yiyoruz 😀

Türkiyede computer graphics üzerine akademik harici çalışan insan sayısı çok az. Sanırım sebebi bu olsa gerek. Ama meret o kadar zevkli ki araştırdıkça araştırasın geliyor. Tabi sonra da kullanıyorsun 😛

Neyse, sanırım bu ilk videoyu çekmeyi halledebilirsem genel olarak Render pipeline'ında Shader stageleri hakkında konuşacağım. Bir de forward rendering ve deferred rendering metodları neden var ne için kullanılıyor onlara da değineceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap