Bir hafta olacak halen nasıl spawn sistemini rayına koyarım ona çalışıyorum. Dalga dalga gelen düşmanların her dalgada farklı ağırlıklarda rastgele spawn olması için önce ağırlıklı rastgele seçim sistemi yazdım, yetmedi o ağırlıkların belirlenmesi için bin tane formül oluşturdum, ama yok! Yemedi. En son sinüs dalgasında açılardan yola çıkarak güzel bir dağılım oluşturan bir formül yapabildim. Daha bir de düşmanların yüklenmesi olayını ortadan kaldırmak için pooling sistemi yazmam gerekli.
"Matematik işimize yaramıyor mühendislikte" diyenleri bulup bayramda kurbanlık danalarına arasına katacağım bundan sonra duyarsam bu lafı. Ahanda canlı kanıtını yaşadım bir hafta boyunca. Oyun geliştirme matematik işidir arkadaşlar, matematik olmadan anca şahin drift filan yaparsınız, ondan dolayı bu sektöre girecek arkadaşlarımız bunu akıllarının bir kenarında tutsunlar, benden öneri. #OyunGeliştirme #Unity #Unity3D

BeğenFavori PaylaşYorum yap