Meizu 16th ve Meizu X8 modellerinin dün ülkemizde tekrar satışa sunulduğunu sizlere aktarmıştım. Ancak Meizu Türkiye daha önce 4000TL gibi bir fiyat etiketiyle sattığı 8GB RAM ve 128GB depolama alanına sahip Meizu 16th modelini 3400TL fiyat etiketiyle yeniden satışa sundu.

Döviz kurlarının dengesizliği ve vergi oranlarının telefonlar için yükseltilmesine rağmen Meizu 16th modelinin 8/128GB versiyonu ülkemiz için 600TL gibi azımsanmayacak bir oranda ucuzlamayı başardı.

Dünkü Meizu ürünleri tekrar ülkemizde satışta yazısı için;
https://teknoseyir.com/durum/1105219

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mustafa @mkyb

    Çin markası bir telefona 3.000 liradan fazlasını vermeyi manasız buluyorum. İkinci elde piyasası yok zaten. Alırsanız ilk ve son sahibi oluyorsunuz.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      ikinci el piyasası benim için zerre önemli değil şimdi bende bunun önemsenmesi manasız mı bulmalıyım?

    • reducto @reducto

      @aerdogan17 İkinci el telefon işi zaten sıkıntı. Sony Z2'yi aldım bozulana kadar 5 yıl kullandım kenara koydum. Bunu da aldım bunu da bozulana kadar kullanırım. Bozulmadan önce kullanılmayacak kadar eskimiş olursa zaten satmanın da anlamı kalmamış olacak

    • Mustafa @mkyb

      @aerdogan17 Senin görüşün o. Benim görüşümün senin zerre umrunda olmadığı gibi senin görüşünde benim zerre umrumda değil.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @protego bende öyle düşünüyorum hatta bazen eski cihazlar ufak işler için işe yarıyor... öte yandan telefonu yatırım aracı gibi kullananlar da var tabiki onlara da bişey diyemem sonuçta...

    • Orcun @orcun

      Sık telefon değiştirmeyen ( en kötü yılda birkere ) için 2. el mevzuları biraz anlamsız. Ama şöyle ki adam almış bıkmış veya işte görmüş yenisi çıkmış atıyorum vermiş 3 bin lira uğraşıyor uğraşıyor 2. elde 1000 liraya bile satamıyorsa o onun için zaten zarardan başka birşey değil, satacak üste koyacak yenisi alacaksa evet mantıklı ama o işlerde değilse çok bir anlamı yok. Bu arada apple hariç neredeyse tüm android camiasının 2. eli çok kötü, biraz samsung ve huawei az biraz sıyrılıyor ama o da yeni modeller mate 9 var abi kaç apra eder ben zamanında şu paraya almıştım bu zamanda o paraya yok satıp ekleyecem dersen mate 9 öldü gitti. Ama o dönem çıkan samsung veya iphone'u hala rahat satarsınız. Huawei'de hep yenisi olacak + birde bu ambargo olayları da var o işlerde millet tırsıp çekiniyor. kaçtane arkadaşım sırf bu yüzden vazgeçti elde para telefon bakıyorlar. Birkaç kişi benim gibi a50 aldı mesela, dün a70 alan gördüm vs. adama dedim niye redmi note 7 almadın vs. o ne ya diyor çin malı ismi bile okunmıyor salak saçma şey diyordu vs.

  • reducto @reducto

    Bi kerede iyi haber ver yav niye böyle yapıyosun 🙁

  • alper212 @alper212

    Çin markası bir telefona bin lira bile fazla. Neye güvenip xiaomi fln alıyorsunuz anlamıyorum. He pardon içinde snapdragon 1550 ile 1250gb ram vardı. Bende uzaya göndereceğim füzeyi niye çöp samsung telefonumla yapamıyorum diye düşünüyordum 😀

    • reducto @reducto

      Teknoseyir'deki en saçma yorumlar listesine girmeyi başardın tebrikler

    • alper212 @alper212

      @protego Engelleyip geçebilirsiniz çin toplulukları. @hcaktuna @yhackup
      Edit: Zamanında Levent abinin merdiven altı çin markalarını (xiaomi) incelemeyiz diye bir yorumu vardı. O da geçti tabi sonradan.

    • reducto @reducto

      @alper212 Yok yav Çin topluluğu demen yetmez bi de fetöcü falan ilan et tam olsun. Kullandığın telefonun üstünde made in china yazıyor farkında değilsin. Engelleyeceğim zaten fanboylara ve önyargıdan gözü dönmüşlere tahammülüm yok o kadar hoşgörülü değilim

    • alper212 @alper212

      @protego Beni engelleyen bu şahıs. Çin hükümetine karşı olduğumu zannetmiş galiba. Oysaki Meyzu (dondurma olan değil) ile şaomi için demiştim.

    • Orcun @orcun

      @alper212 Ah be dostum meizu'u bilsen şayomi gibi değil. Hani en azından şayomi gibi kullanıcısına arayüzünde ve uygulamalarında reklam dayatmıyor öyle 3 kuruşluk işlerin peşinde değil. Baya ses üzerine güzel işlere sahipler, zamanında türkiye dahil dünyada mp3 mp4 player pazarında baya baya nam saldılar, kulaklıkları olsun vs. bu adamların olayı sesti mobile kısma da girdiler bayadır varlar aslında ama apple ile sürtüşme oldu vs oradan büyük yara aldılar. Öyle şayomi gibi vs dünün bebesi değiller oppo gibi marka ama bakma işte pek ses getiremiyorlar.

    • alper212 @alper212

      @orcun Bir tek sen anladın beni be dostum 😀 Ben ti'ye aldıkça arkadaşlar babasının markasıymış gibi savundu. Teknolojileri ne kadar üst düzeyde olsa biliyorsun marka değeri çok önemli. Nike, adidas isim satmıyor mu ?

    • Mr. Can 2.0 @extreme

      @alper212 Bende teknolojik urunlere hastalik var. Siradan populer markalara ulasmak varken daha egzotik urunler daha cok ilgimi cekiyor, kimin yaptigi zerre onemli degil cin markasi yada farkli olsun.

    • alper212 @alper212

      @extreme Bende de vardı o inan. Zamanında HTC'yi Wildfire'dan, Evo 3D, Sensation, One X, M7, M8'e kadar kullandım. Ta ki M8'de kronik sarı ekran sorununa garanti kullanıcı hatası diyinceye ve TR'de Adresi ve vergi numarası olmadığı için THH'e şikayet edemeyene kadar.
      Edit: M7'de Mor kamera sorunu da yaşadım. Yani dili yanan kedi iki kere geldi.

    • Orcun @orcun

      @alper212 Marka değeri tabi önemli ama, her marka diye de kaliteli algısı olmaması lazım. Orantılarsam bende en çok perte çıkan ayakkabılar nike mesela 😀 artık almıyorum çünkü malzeme dandikleşti, sünger gibi acaip malzeme kullanıyorlar ya patlıyor ya açılıyor vs. hani belli yani adam diyor zaten hergün giyme bunu haftada 2 3 kere giy vs insanlarda işte ya almışken pahallısı olsun dayanıklı diye alıyor ama öyle değil. Böyle olunca da gidiyor 1 bilemedin 2 tane alıyor ama hergün giy giy 1 seneye ölüyor ayakkabı, ben o yüzden pek bulaşmıyorum, lumberjack buldum fena değil kinetix'den baya baya daha iyi kalitesi var e fiyatlarda 150 200 tl bandında geziyor alıyorum memnunum, gidip nike'a 400 500 600 lira vermek falan komple delilik. Mesela oppo özelinde gidelim adamlar çinin en kalitesi, abartmıyorum yani fiyat olsun cihaz olsun hani bitmiş ürün tam ürün kalite havası hep var. Adamların ucuz ürünü bile ucuz değil, ama oppo olayı da sestir mesela hd ses sistemleri playerlar vs hani ağır abilere çalıştılar zamanında vs. hani öyle merdiven altı üretim ürünleri satılmaz hep bir üst segment üst kalite vs. vs. arkadaş hala oppo n1 kullanıyor mesela kamerası dönen model bu sene gene hortlayan akım aslında ama adam memnun hiçbir sorunu yok. Ha ama gidip şayomi alsaydı bela okuyordu ki okuyan tanıdıklarım var. Arayüzde reklam var adam bana soruyo abi bu ne diye ? virüs yedim abi yardım et işte sıfırladım gitmiyor nabacam vs. vs. garantiye verecekmiş vs ya dedim normal bunlar o paraya yani o donanım e kusurabakma yani adam reklamı koyuyor ki oradan da para kazanıyor. 😀 Bunu dedik mesela annesine vermiş telefonu gitmiş samsung almış. 😀

    • Halil @hcaktuna

      @alper212 saçma bir yorum için herhangi birini engellemem de çin toplulukları derken ne demek istiyorsun onu biraz aç, ondan sonra gerekirse yüzüne karşı engeli koyarız.

  • adnn @adnn

    İndirimleri için teşekkürler ama o dönemde zaten 128GB olmasına göre çok fazla fiyattı. İndirimi üretici firma yaptığından mı bu fiyata satıyor bilemiyorum. Yine söylüyorum yeni vergiler etkilenmeme sebebi üreticinin yaptığı indirimlerden kaynaklı onu bilmemiz gerekiyor. Yeni lanse edilen ürünlerin ne kadar pahalı olacağınız sinyalini veriyor bu fiyatlar.

  • supernova @supernova

    S modeli nerde? Ne zaman gelecek?

  • Berkay Özdenoğlu @berky84

    Biraz daha verip S10e almak daha mantıklı ama arada da 800 TL fark var tabi