Kamerası fena değilmiş, ama #sony #xperia1 çok geç kalınmış bir hamle ne yazıkki. 🙁

Sony Xperia 1 Camera vs S10+ and P30 Pro

Comparing Sony's Xperia 1 tri-lens camera versus the Samsung Galaxy S10+ and Huawei P30 Pro, to see which 2019 smartphone shoots the best photo and video sam...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Murat Gamsız @gamsizm

    Bizim pazar düşünülünce çoooook bile diyebiliriz 🙂

    • Orcun @orcun

      Ah be Murat hocam, sony ne hale düştü, ama hep kendi kafasından. Aman kamera iyi olmasın nasıl o 10 kişinin kullandığın dslr'ı satarız. Aman pili iyi olmasın da rekabet etmeyelim stamina modumuz var zaten o yeter bize, aman arkadaşlar ekran kasa oranı mühim değil omnibalance tasarım anlayışımıza ters bunlar biz ilk Z'den beri satıyoruz 3-5 riske girmeyelim aynı tasarımla gidiyoruz işte gerek yok. Kamera demişken bu adamlar her markaya algılayıcı satıyorlar vs. kendi aletine güzel algılayıcı koysa bile elini kolunu kesiyor. Manuel mod diyor, hani hiç koymasın yani lafta manuel, huawei'i alıyorsun en dandik telefonunda bile 20 çeşit ayar var, bunlardan git en iyi telefonunu al 2 3 tane ayar var onlarda kısıtlı, döv dizini sinirden. Google camera api de yemez bu arada, ben o XZ1 de ne uğraştım ya, yani insan deliriyor bu algılayıcı var ya nasıl böyle resim çekebilir ki ? Neyse çok doluyum ben sony konusu açılınca sapıtıyorum, sevdiğim marka diskman, walkman, sonyericsson, trinitron tv,müzik setleri playstation ile büyüdük sonuçta bu halde görünce üzülüyorsun.

  • Mr.Bell @mr-bell

    Büyük konuşmak istemem ama çoğu pazarda tercih edilen bir cihaz olmaz gibi.

  • D.Taşpınar @epalo

    Sony ile merak ettiğim şey o tasarım mühendislerini kovdu mu ve tepe model üreticilere sattığı sensörü kendi telefonunda değerlendirme kısmında neden yazılım ile iyi fotoğraf çekmesini istemedi.

    • Orcun @orcun

      Tasarımcı galiba devam ediyor. 😀 Sensör muhabbetini ise geçen açıkladılar diye hatırlıyorum, işte kendimize rakip olmamak için fotoğraf makinesi de satıyoruz o yüzden vs. vs. böyle aptal saptal açıklama vardı. Hani bilerek sakat bırakılıyor yani aman o 10 tane dslr müşterisi arkada üzülmesin.