#esrgan #superresolution #OpenSource #nvidia #cuda @nuguryurtsever @unicornknight
İki PSP oyunundan çıkardığım texture'lar ile denemeler yaptım. İnternette en çok okuduğum model Manga109, onu kullandım ve programın kendi önerdiklerine göre daha az artifactsız sonuçlar ürettiğini gördüm. Programın yapılandırılması için kaynak: https://kingdomakrillic.tumblr.com/post/178254875891/i-figured-out-how-to-get-esrgan-and-sftgan
https://github.com/xinntao/ESRGAN
Benim karşılaştığım sorunlar ve tavsiyeler:
- İlk denememde(CUDA ile) VRAM yetmemişti. Nedeni PSP'de upscale ve filtreleme kullanmamdı. Yani orijinal texture yerine zaten iyileştirilmiş texture'ları programa vermiştim. Büyük texture'lar ile beslerseniz VRAM yetmiyor. Orijinal texture'lar büyük ise önce downscale yapın ve resimlerde alpha channel olmasın.
- CUDA yerine cpu kullanabiliyorsunuz ama ÇOK YAVAŞ. CUDA for life.
- Manga109 modelini kullanın. Tumblr blog sayfasında mediafire linklerini aratın, ekstra modeller var.
Son olarak girdi-çıktıları paylaşıyorum. Oyun klasörü içindeki LR girdiler, results çıktılar: https://nextcloud.caldazar.puffin.rocks/index.php/s/pxNB5Q7Y2M6noBR?path=%2F

BeğenFavori PaylaşYorum yap