Selamlar
Apple Watch’a EKG son güncellemeyle geldi ama malum Türkiye de kullanılmıyor. Bölgeyi hem iPhoneda hem watchda ABD yaptım ama yine olmadı. Ne yapmam gerekiyor ?
#akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Fatih @fatihy

    Hesabını Amerika olarak değiştirmen gerek muhtemelen.
    Eğer kredi kartı istemeden değiştirebilirsen ne ala. Ben kendi hesabımı İngiltere olarak değiştirdim. Bunun eksi yanı herseyi ingiltere uzerinden dönüyor. Ödemeler pound oluyor vs mağaza İngiltere olarak değişiyor.

  • eamedic @eamedic

    Ritm bozukluğu bilgisi veriyormuş, tek derivasyon çektiği için kalp krizi bilgisi vermiyormuş. İlk çıktığında heyecanlandırmıştı ama sonuç oyuncaktan öte gidemiyor. Ölümcül ritm bozukluklarına zaten kalp pili takılıyor, ancak eş dost ziyaretinde birisine takıcaksın da af ritmi göstericek diyeceksin ki abi sen bi kardiyoloğa git 😊.

  • Gökhan Bilgin @mutlakdeli

    Bunlar cidden oyuncak. Benim telefonda da nabız ve oksijen sensörü var bir işe yarıyor mu? İlk aldığımda ara ara bakıyordum millete gösteriyordum vs. Zaten gerçek bir sporcu vs olup bu tip bir cihaza ihtiyacım olsa bunu eminim telefona yaptırmazdım. Sağlık konularında bu tip cihazlara güvenmek bana mantıklı gelmiyor.

  • Doktor Yapay Zeka @dr-yapayzeka

    Ben bir doktor olarak oyle görmüyorum yazılım cok kıymetli ve geliştirmeye müsait tek derivasyon da olsa ufak bir ipucu vermesi yeterli olabilir. Bazen tek derivasyonla tanı koyarsınız şüphe edersiniz en azından bazen 12 derivasyonlu EKG göstermez sırttan EKG çekersiniz. Kaldı ki suan ambulansta 6 derivasyon var monitör iki derivasyon gösteriyor. Ufak bir adim da olsa heyecanlandırıyor 😂@mutlakdeli @eamedic

    • eamedic @eamedic

      İşte şöyle düşün bir hastan var grace skoru sınırda veya arada usapları oluyor, kardiyolog bakmış demişki amca sen apple watch kullanıyosun seni bizim hastanenin sistemine kaydedeyim. Sonra amcamız göğsü ağrıdığında cihaza dokunsun baksın ki st eleve mi, saat hemen hastaneyi uyarsın 112 yi harekete geçirsin, anjio ekibi hazırlansın amcaya krizin 10. dk sında stent koyulsun. İşte ben buna vayy derim ama şimdilik cihazın ilk uyarısı kalp krizi için bilgi vermez oluyor, tabi ilerde olacaktır ama şimdisi için satın alma kararı olmaz ya da fayda görecek kesim çok çok düşük olur.

    • Doktor Yapay Zeka @dr-yapayzeka

      @eamedic katılıyorum ama heyecanımız baki hocam ☺️