#yardım #teknoyardım #sistemönerisi #bilgisayar #sistem #bilgisayarönerisi #laptop #dizüstü

Arkadaşlar merhaba. Şu linkteki cihazı gözüme kestirdim #monster #monsternotebook: https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a5-v15-3/

Bu paraya daha iyi bir şey alabilir miyim? En fazla 5 bine çıkabilirim.

Alternatif olarak, öyle aman aman deli gibi oyun oynayayım efsane grafiklerim olsun derdim falan yok. Oyun performansı olarak bundan daha düşük bir cihazı daha ucuza da alabilirim.

Şu an elimde #asus K555L var. i5 5200u işlemci #Nvidia 940M ekran kartı var. Buralardan daha yukarıya çıkmak istiyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

Abra A5 V15.3 15.6" Oyun Bilgisayarı | Monster Notebook

Monster Abra A5 V15.3 15.6" Gaming Laptop, Intel Coffee Lake Core i5-9300H işlemcisi yüksek frekans ve önbelleğiyle üst düzey performans sunuyor.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba;

Uzunca bir süredir ha bugün, ha yarın diye diye sistem toplayacağım, ilgili arkadaşlardan maruzatım olacak. 8-10 senelik bir bilgisayara sahibim, Intel Dual CPU E2160 1.80 GHz işlemci var siz hesap edin. 🙂 Sizden ricam, ben ileriye dönük güncelleme yapabileceğim ama şuan sadece isteğim Netflix, YouTube, Twitch v.s gibi platformlardan yayınlanan, aslına bakarsanız 4K için düşünüyorum ama minimum 1080p60fps video oynatabilecek şekilde bir sistem önerisi rica edeceğim sizden. Araştırdım fakat bu konuda kimisi ekran kartı almadan olmaz derken, kimisi ise gerek olmadığını söylüyor. Örneğin: Netflix ise bu sayfasında Intel'in 7. nesil işlemcilerini örnek göstermiş, sanırım i3, i5 ya da i7 olması fark etmiyor, ekran kartı için bir şey yazılmamış. HP Stream 7 Tablet kullanıyorum, YouTube 1080P gayet akıcı oynatıyor. Oyun falan oynamıyorum ama en kötü ihtimal Zotac 9800GT ekran kartımı takıp devam ederim diye umut ediyorum. Oyun oynamak için ilerleyen zamanlarda kart alacağım. Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim, şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkür ederim.

#SistemTavsiyesi #SistemÖnerisi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 16
  • ahmet albayrak @cryzboy43

    @atokyuz ryzen da gpu yok - halı hazırda am4 soketler ıcın apu var ama eskı mımarı olarak var - ryzen apuların sızıntıları oldu gt 1030 dan bı tık alt olucak gıbı de gozukuyor ama am4 apular yenı cıktı ve amd apu tarafını once kurumsala sunuyor

  • Ahmet Tokyüz @atokyuz

    @cryzboy43 Peki, tahmini bekleme süresi nedir bu APU'lu versiyonların çıkması için? Ekran kartını bende 1070 falan alayım diye düşünüyorum ama bu sefer oyun falan oynamayacağım ziyan olacak kasanın içerisinde.

  • ahmet albayrak @cryzboy43

    @atokyuz daha apu laptoplar cıkmasına ragmen sahaya ınemedı - tahnım ıkıncı ceyrekte onları cıkarırlar

  • Rasim Burak Sertel @aceleciburak

    @atokyuz Ryzen 3 2220G (önsipariş fiyatı 670 TL) Ryzen 5 2400G (önsipariş fiyatı 985 TL) 10 Şubattan sonra ülkemizde bulunabilir olacak. özelikle Ryzen 5 2400G için GT1030 un biraz daha üzerinde performans verdiği söyleniyor RX460 ın altına kalıyormuş ama bu Ekran kartı kıtlığında GTX1050ti ın bile 1000 liraları geçtiği dönemde ekran kartları kısmen normale dönene kadar 2400G çoğu kişi için yeter diye düşünüyorum

#SistemÖnerisi bu zamana kadar görüp kullandıgım en güzel fare... bir fare olarak bütün ödevlerini eksiksiz olarak yerine getiriyor... ergonomi felan hepsi tam olmuş...benim 300-500tl'lik fare ile yapıp bununla yapamayacagım bir şey yok, gelelim işin üzücü kısmına bu lab.da kullandıgım fare elinde fazla bunan hani satan olur ne bileyim hediye etmek isteyen olur onlarada açıgım... #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

Bu gece oyun bilgisayarı ile ilgili video paylaşıldı. Aklımda böyle bir kombinasyon var.Resimdeki OEM bileşenleri hakkındaki değerli görüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.( Not:bileşenler 100-150 tl daha ucuza bulunabilir )
#SistemTavsiyesi #sistemtoplama #YeniSistemÖnerisi #SistemÖnerisi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 18
  • sawgent @sawgent

    işlemciyi i5 seçip artan parayı ekran kartına yatırmak daha mantıklı.

  • neokaos @neokaos

    Sayın Latif Eren Uluçay @darkinq16 çok çok teşekkür ederim. Gecenin bir vakti hem zamanınızı hem de değerli fikirlerinizi paylaştınız. Tecrübe kokan bu önerilerinizi sabah ayrıntısı ile bir kez daha enine boyuna irdeleyeceğim. Şu dolar mevzusu zaten ikircikli bir konu, onuda bir ele alıp 3-5 güne nihai kararımı vereceğim. Tekrar size ve diğer TS Üyelerine fikirleri için teşekkür ederim. iyi geceler dilerim .

  • Joe @joe

    Islemciden ve anakarttan kisip ekran kartina yatir. Daha yuksek performans alirsin oyunlarda. Ramleri de anakartina gore degistirirsin. 8gb 1600-1800mhz oyunlarda fazlasiyla yeter

  • Koray Er @koray94er

    @neokaos anakart fazla işlemcide ikisinden kısıp ekran kartı ve ssd ye yönelmeni tavsiye ederim 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#TeknoSeyir #SistemÖnerisi Maksimum 1000 TL'ye i3 işlemcili bir dizüstü önerisi olan var mı? 4. nesil olması tercih sebebidir.. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 14