#MiBand

Eşim telefonunu genelde çantasına atıyor, arayınca da duymuyor. Acil bir şey sormam gerektiğinde ulaşamayıp sinir oluyorum. Telefon, bildirim vs gelince kolunu dürtecek bir şey lazım 🙂 adım takibi vs önemli değil. Hangi miband versiyonu işimi görür?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 16

Üç silahşörler

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 34

Testte üçüncü gün... İkinci gün hepsini sağ koluma takmıştım ama diğerleri sıfırdayken Gear S3 ve Mi Band 3 50-60 adım saymış sabah erken saatlerde. O yüzden geçersiz sayıp akşam hepsini kolumdan çıkartıp yattım. Sabah da aynı anda sol koluma takıp üçüncü güne öyle başladım. Mi Band 1'de ekran olmadığından uygulamadan kontrol ediyorum o da 1027 gösteriyor.

#miband #miband1 #miband2 #miband3 #miband4 #gears3

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Daha sabahtan şaşırmaya başladılar. Bakalım gün sonunda fark ne kadar olacak.

#miband #miband1 #miband2 #miband3 #miband4

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 14

Xiaomi Mi Band 4 kullanıp tüm bildirimleri açınca, kendi belirlediği uygulamalar dışındaki uygulama ve oyunların titreşimlerini(bildirimleri) kapatamıyoruz normalde. Yani mesela bir oyundan titreşim gelsin ama Bundle'dan titreşim gelmesin istiyorsanız buna mifit izin vermiyor. Ama iPhone'larda çözümü var, titreşimin bilekliğe gelmesini istemediğiniz uygulamanın iPhone'daki ayarlarına girip bildirim merkezini devre dışı bırakırsanız sorun çözülüyor. Telefona bildirim geliyor ama bileklik titremiyor, bilekliğe bildirim düşmüyor yani.

#akış #iphone #miband4 #miband #xiaomi #bildirim #ios #Çözüm

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#MiBand

Ağustos 2017 den beri kullanıyorum. O zamandan beri günlük 10.000 adim hederim var. Kolumdan sadece şarj icin ve askerde iken (3-4 ay ) çıkartmıştım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şu anda mi band 3'ün rakibi var mı? Pil, özellik vs bakımından. Fiyat kısmı çok önemli değil. Biraz daha pahalı olabilir.

Edit: Türkçe veya en azından İngilizce dil desteği olmalı Telefon Türkçe olsa bile.

#AkıllıBileklik #MiBand #XiaomiMiBand2 #XiaomiMiBand3 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Hay #xiaomi sinide #miband ini de lan bu kadar zor olmamalı bu dil işleri ya. babam #miband2 yi seviyodu ve kaybetti diye ona #miband3 alayım dedim almaz olaydım. arduino seviyesinde bir yazılımı yapmak o kadar mühendis ve eleman ile ne kadar zor anlam veremiyorum gerçekten. .2-3 saatlik uğraşın sonunda türkçeye çevirdikten sonra alet çalışmaz hale geldi saçma sapan hatalar verdi ve kendi kendine çinceye geri döndü. iyikide xiaominin telefonunu falan almamışım. telsizini almayı düşünüyordum çince diye almamıştım. iyikide almamışım bu kadar populer bir şeyi çeviremedim onu hiç çeviremezdim herhalde. bundan sonra xiaomiden arayüzü yazılımı olmayan ürünleri almaya devam edeceğim (powerbank-tds metre vs.) ama o tarz basit ürünler dışında bir şey almam.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 18

Xiaomi, Mi Band HRX isimli yeni bileklik çıkarmış. Mi Band 2'den pek farklı değil. Benim anladığım kadarıyla nabız sensörünü kaldırmışlar, böylece pil performansında bir artış sağlanmış. Muhtemelen de daha uygun fiyatlara satılacak. Açıkcası ekranının en azından dikey olarak bir miktar uzamasını beklerdim. #xiaomi #miband

http://www.mi.com/in/mi-band-hrx/

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

Mi Band kullanıyorsanız stokta bunlardan hep olmalı.

#miband #xiaomi #miband2 #miband1s

BeğenFavori PaylaşYorum yap