Daha bilgisayarı ayarlayamadım ama #Forza indirimi, al kenara koy diye beni kendine çekiyor 😅

92₺ -> 59,80₺
125₺ -> 75₺
150₺ -> 82,50₺

BeğenFavori PaylaşYorum yap
    • POfficer @felixfelicis

      @johan28 Ürünü UPS ile gönderdim. Kargo bedeli için 2.800₺ (345$) bi ücret çıkarmışlardı. Ne hikmetse kapıya almaya geldiklerinde indirim yaptılar 2.400₺'ye (~300$) gönderdim. #Amazon ABD kargoya verdiğinizde para iadesi yapacağız demişti. Dün biriyle görüştüm önce yan çizdi. Sonra baktım kargo takip numarasıyla kontrol edince ürün hala görünmüyor bende Amazon'a sonra tekrar yazarım dedim. Neyse demin de baktım iade sürecim yok olmuş. Daha 2 hafta bile olmamasına rağmen niyeyse iptal edilmiş gibi duruyor. Her neyse biriyle görüştüm. Ürünü kargoladığımdan haberi yok %10 para iadesi yapalım bu iş kapansın #laptop sizde kalsın diyor 😀 #Kayserili midir nedir 😀 Olmaz, zaten kargoladım dedim. İade sürecini başlattı, 3-5 işgünü içinde size ulaşır dedi. Umuyorum hata yoktur, tamam dedim geçtim. Zaten kargo 13 Nisan'da teslim edilecek diye gösteriliyor. Ek olarak kargo bedelini sordum önce anlamadı beni bi türlü. Zaten geri ödediğimiz ücretinizin içinde dedi. Dedim o değil iade kargo ücretinin tamamını ödeyecektiniz. Baktı etti tamam dedi ama ürünün elimize ulaşmış olması gerekiyor dedi. Amazon'a iade kargo bedelinin faturasını gönderince tekrar yazacağım. Bu pek anlamadı beni sanki bu konuda.
      Aksilik o ki kargo iade edilirken evde yoktum işim çıkmıştı. Adam kapıya gelmiş konşimento benim adıma düzenlenmiş ama faturayı kardeşim adına düzenlemiş. Amazon'a o faturayı göndersem bi sıkıntı çıkar iade etmezler diye hiç göndermedim. UPS ile görüşüyorum 2 gündür faturadaki ismi değiştirmeleri için. Yapacaklarını söylediler ama henüz sonuç alamadım.

      Ekleme: %10 iade yapalım diyor. Öyle olunca ürün bedeli 13bin tl falan oluyor. Aynı ürün TR'de zaten 13bin tl. Garanti vs. anlamında gereksiz yere eksik kalacağıma direkt buradan alırım daha iyi 😀

    • POfficer @felixfelicis

      @burakadagun İlginiz için teşekkür ederim. Arkadaşın yazdıklarını okudum güzel ve mantıklı yazmış. İyi oldu benim için.

    • johan @johan28

      @felixfelicis valla ben sırf sizin olaydan sonra bile bir çekimser kaldım. Şimdi bakıyorum gelen giden olursa devlete de vergi vermemiş olurum. Zaten adım atsam vergi veriyorum, saçma hareketleri yüzünden bir günde 2000 TL fazla ödemek zorunda kalıyorum, buradan da beni affetsinler. Ha sizin iş çözülür ve benim ihtiyacım artarsa yine alırım 350 400 dolar da kargo arti vergi için çok ütopik değil (biz alıştık tabii)

    • POfficer @felixfelicis

      @johan28 Açıkçası benim bi tanıdığım olsa yapışırım yakasına gelirken getirsin diye. 😀 Maalesef yok. 🙁 TR'den de bakıyorum ama yok yani çok fazla rakamlar isteniyor. Doğru düzgün ürünler de getirilmiyor. Ortalık 1650 1660 TI 2060 dolu resmen. Bi ara GF serisinden 3060'lı bi laptop vardı o da 15bin tl falandı ama değmezdi bence. Amazon'a bakıyorum ürünler mi zamlandı nedir oradan da darbe yedik. Ben aldığımda Amazon bahar indirimleri vardı aslında oradan iyi denk gelmişti ama o şansı da aldılar elimden 🙁 Kaç gündür bakıyorum Amazon bi stok eklese de iade yerine değişim talebi açtırsam diye ama yok garibin yüzü gülmüyor 😀

    • johan @johan28

      @felixfelicis evet fiyatları arttırmışlar ya ben hepsini sepete ekledim takip ediyorum arttırıp azaltıyorlar ama ilk eklediğim fiyat çok daha alttaydı. Çok dalgalı bu ara ben ilk defa amazon usa yı böyle görüyorum. Ya getirme işi de şimdi pandemiden dolayı zor oluyor ülkeden çıkanı geri almamak için uğraşıyorlar, herkese de 2bin dolarlık alet emanet edilmez onun da etkisiyle kişi sayısı çok azalıyor.

    • POfficer @felixfelicis

      @johan28 Haklısın pek güvenilemeyebilir. Bende yakın tanıdık olmadığı sürece konuşmazdım. Sen al gel ben öderim derdim mümkünse 😀 O da çok zor tabi az para değil. Neyse bunun dışında sahibinden'e bakmaya başladım. 13bin liraya MSI GP75 Leopard satılıyordu. Onun için adamla konuşsam kesin 11-12'ye alırdım diye düşünüyorum. Fav'a attığımdan beri her gün 250-500₺ fiyat düşürdü. Son 2 gün diyordu hakikaten kaldırmış ürünü. Birde şu ilan var. "İlan no: 916845146" Adam sıfır ürün Nisan ayı sonunda gelecek demiş. Aynı fiyata daha iyisini almıştım ama elime geçiremedim işte 😀 Birde bugün için düşününce bu fiyat bu ürüne uygun gibi duruyor. Herhalde bu gidişle sahibinden üzerinden alacağım 🤷‍♂️

    • johan @johan28

      @felixfelicis iyiymiş, herhalde indirimde yakaladı az biraz karla satıyor bilet parası falan çıkıyordur. Yapmadık zamanında böyle işler eş dost sevinsin diye. https://www.amazon.com/gp/product/B08VYLJRYH şu GP serisi fena değil aslında arkadaşımda var güzel alet diyor ama plastik tabii yenilenince baya şık olmuş birde. Sahibinden de olabilir aslında faturasını falan alabilirsen. Garanti işi de olmuş olur.

    • johan @johan28

      @felixfelicis Ha birde getirme işi olursa wallmart dahil bir çok seçenek çıkıyor daha ucuza bile kapatabilirsin

    • POfficer @felixfelicis

      @johan28 MSI GL75 Leopard 10SFK-029 model olup satışta olanlar var. Onlar direkt newegg'den ucuza alınmış ürünler 😀 12.500 idi ben bakarken. Adam şimdi 14.500-15.000'e koymuş. Attığınız ürün de mantıklı duruyor biraz onları karıştırayım en iyisi.

#Laptop için mini #wifi kartı almam gerekiyor. Daha önce buradan yardım alarak bazı bilgiler edinmiştim. Aliexpress üzerinde belirlediğim seçenekleri burada da danışmak istedim. Sizce hangisini almak mantıklı olur? Ya da zaten pek fark etmez mi? WiFi 6 olan tabi daha güncel ama markasız bir kart o yüzden diğerleri de olabilir çok sorun etmeyeyim dedim. AzureWave ideal gibi geliyor.

Intel 7260AC 867M Mini WIFI Kartı 2.4/5G BT4.0
https://tr.aliexpress.com/item/32808542531.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.2d0c2e0eHIXOcH

Atheros QCA9377AC Mini WIFI Kartı 2.4/5G BT4.2
https://tr.aliexpress.com/item/32912426946.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.2d0c2e0eHIXOcH

AzureWave AW-CE123H BCM94352HMB AC Mini WIFI Kartı 2.4/5G BT4.0
https://tr.aliexpress.com/item/4000144007709.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.2d0c2e0eHIXOcH

Wi-Fi6 MPE-AX3000H AX WIFI Kartı 2.4/5G BT5.0
https://tr.aliexpress.com/item/1005001790584274.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.2d0c2e0eHIXOcH

Takılacak laptop Asus Vivobook X541'lerden birisi. Uyum sorunu yaşanmaz diye umuyorum. Biraz araştırdım laptopun uyum listesi gibi bir şey bulamadım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

HP Dizüstü Bilgisayar, 14'' HD, AMD Ryzen5-3500U, 8 GB RAM, 512GB SSD, Windows...

HP Dizüstü Bilgisayar, 14'' HD, AMD Ryzen5-3500U, 8 GB RAM, 512GB SSD, Windows 10 Home, 26M27EA: Amazon.com.tr
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kısa nvme ssd diski laptop yuvasına oturtabilmem için normal boya getirecek bir aparata ihtiyacım var. Bir türlü bulamadım. Nereden temin edebileceğimi bilen var mı?

#teknoyardım #akış #ssd #laptop

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 15

Laptop kaplaması için şöyle bir ürün aldım. Becerebilirsem hakkında bir inceleme yazarım.

https://www.gittigidiyor.com/yapi-market-tamirat/siyah-deri-desenli-yapiskanli-folyo-d-c-fix-346-0656-45cm-x-1mt_pdp_611854962
#notebooksticker #laptop #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#ikinciel #dizüstü #laptop #satılık

Merhabalar, 4 aylık laptopumu satmayı düşünüyorum. Oyuncu laptopu almak istediğim için satıyorum. Model Dell Inspiron 5401 s35g1f82n ve Dell Türkiye garantilidir temiz kullanılmıştır. Fiyat 5400 TL yazdım ama buradan birine biraz daha uygun fiyata bırakabilirim. Sarı site linkini de bırakıyorum detaylar orada var.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-dizustu-notebook-dell-inspiron-5401-s35g1f82n-temiz-sifir-ayarinda-904250873/detay

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Laptop şarja takılı değilken açarsam, 20 saniye sonra kapanıyor. Ama şarja takılıyken açıp, sonra şarjdan çekersem 1 saatten fazla bataryada kullanabiliyorum. Bu nasıl bir problem sizce? Yani ilk açılışta laptop prize takılı olmayı istiyor, açıldıktan sonra prizden çıkartsam bile çalışmaya devam ediyor 1-2 saat.

https://www.technopat.net/sosyal/konu/asus-gl502vt-sarja-takili-degilken-baslatilinca-kapaniyor.1336242/#post-9570972

#laptop #batarya #akış #teknoyardım #şarj

ASUS GL502VT Şarja Takılı Değilken Başlatılınca Kapanıyor

İlginç bir problemim var. ASUS GL502VT model laptopa sahibim, 4 yıllık. Bilgisayar başlarken prize takılı değilse, 20 saniye içinde pil bitti deyip kapanıyor. Ancak bilgisayarı normal...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Orcun @orcun

    Cihazında pil kaynaklı ya da güç entegresi kaynaklı bir sorun var. Pilin büyük bir ihtimal kaç cell bakmadım ama bir kısmında ölme veya şişme yapmış olabilir. Bu durumda tabi cihaz pile tam yüklendiği anda anlık dalgalanma yapıyorsa cihaz '' ULA PİL ÖLÜ A... '' deyip anında sistemi zarar veremsin diye kapatır. Ama sen adaptörden besleyince cihazın kafa karışıyordur. Açık konuşayım cihazın anasını sevme ve sevmeme noktasını çok zorluyorsun. Hani bel altı diyorum ama anladın yani birde eski sistem intel 6. nesil + oyuncu cihazı. 🙁

    • Orcun @orcun

      Ek olsun diye diyeyim. Bana mesela böyle çok soru geliyor. Adamda iphone 6s var misal bana diyor ki '' abi şarjdayken sorun yok kullanılıyor pil yüzde 75 falan, ama şarjdan çekiyorum aleti bir anlık yüzde 30 oluyor sonra kapanıyor. Birdaha açmaya kalkıyorum açılmıyor. İşte tekrar şarj'a takıyorum bu sefer açılıyor şarj ediyor yüzde 30'dan başlıyor sıkıntım nedir ? '' yani sorun kesin pilden yani ama arkadaş zorlaya zorlaya şarj entegresine kadar bozulana kadar kullanıyor, bana tamire geliyor pil değişecek diye 3 ay sonra değiştiriyoruz olmuyor çünkü anasını bellemiş aletin. Sonra kızınca da bak aleti hiç ettin diyorum herif selamı sabahı kesiyor. 😀

    • Nakahella @nakah

      Ben sürekli prizde kullanıyorum, sadece çok nadir de olsa priz kapalı oluyor fark etmiyorum ve laptopu açıyorum, tam şifreyi gireceğim çat diye kapatıyor. Cihazın anasını sevme konusunu tam anlamadım, ne yaptığım için zarar görüyor ki? Sürekli priz ve batarya arasında değişim yapmıyorum hep prizde kullanıyorum ama yukarıda bahsettiğim sorunu test etmek için 2-3 kere batarya kaç saat dayanıyor diye test ettim o kadar.

    • Orcun @orcun

      @nakah Ama şöyle işliyor sistem. Şimdi pilin dolu olduğunu üstündeki voltaj değerinden anlayamazsın. Haliyle notebookta bunu anlayamıyor. Ha ne zaman anlıyor anlık yüke girdiğinde amper çektiğinde yani pil eğer o amperi kararlı veremiyorsa dalgalıysa alet kendini korumaya alıp kapatıyor. Sağlıklı pil durduğu yerde de azalır voltajı amperi vs. ama sende mesela demek ki çok düşüyor. Düşüyordur ama bunu işte yüke girdiğinde farkettiriyordur bir anda farkettirmeyebilir. Zaten bir pilin ölü olduğunu da buradan anlayabilirsin. Sevme konusu tabi bel altı ama 😀 power ic diye bir çip var güç kontrolünü sağlayan entegre bu entegre öyle akıllı birşey değil. Matematiğe göre hareket eder. Prizde kullanıyorsundur ama alet şarjı kestiği anda pili boşta bırakır. Ama arkaplanda dada devamlı voltajına bakar. Yüke girdiğindede adaptörden beslenir pilden pek beslenmez. Ama işte bunu tam dengeleyemiyordur pil ölmüşse. Zamanla işte pilin tamamen ölür ama bu sefer power ic de ölür. O ölürse bu sefer ne olur ? yeni pil takarsın çalışmaz alet adaptörden bile zorla çalışmaya başlar. Sonra da birgün komple gider.

    • Nakahella @nakah

      @orcun O zaman tamamen ölmeden pil değişimi yapmayı mı tavsiye edersiniz? Pil çıkmıyor bu arada, kendim çıkarıp yenisini takabilir miyim acaba yoksa lehim falan gerektiren şeyler mi bunlar?

    • Orcun @orcun

      @nakah Aynen tamamen ölmeden yapmaya bak derim. Pil için kasayı komple açıp dağıtman lazım malesef ama vidalı lehimlik bir işi yok.

    • Nakahella @nakah

      @orcun Fiyatlara baktım 1000 lira falan diyor pile. Kalsın ölene kadar devam. 😀

  • Alptekin @alptekinck

    şarjdan çekince yüke sokmayı denedin mi? sürücü sorunu olabilir.

  • Furkan4134 @furkan4134

    İlk açılışta yüke bindiren şeyler oluyorsa pilin gücü yetersiz kalıyor olabilir, daha sonra sistemin yükü azalınca batarya yeterli geliyordur.

  • Emir Akdemir @emir-akdemir

    Açılışta pile yükleniyorsa makine, pilin ölmesi dolayısıyla ani voltaj düşmesinden kapanıyordur. 1-2 saat kadar dayandığını söylediğiniz taktiği uygulayıp bir oyun, benchmark vs. çalıştırırsanız netlik kazanır sorun. Büyük ihtimalle pildedir zaten.

Merhaba Arkadaşlar. ASUS ZenBook Flip 14 UX461UN model laptopu kullanan var mı?
----->Laptop çalışırken kapağını ilk kapatıp açtığımda ekran geliyor. 2. kez laptop çalışırken kapağı kapatıp açtığımda ekran gelmemekte ve açma kapama düğmesi yanındaki ışık yanıp sönmekte.
------>Klavyede her hangi bir tuşa, mause ye ve Açma kapama tuşuna basmama rağmen ekran gelmemekte. Açma kapama tuşuna 20 sn uzun basınca kapanıyor, açma kapama tuşuna bastığımda açılmakta. Güç ayarlarına laptop kapağı ilgili herhangi bir seçenek yok. Böyle bir problemle karşılaşan oldu mu? #Asus #laptop

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#laptop Bu bilgisayara 120 GB ssd almak değer mi? Ofis, internet işleri için. İşlemcisi pek umut vermedi bana.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 12

Yakınlarına laptop önerecek olan varsa şu an Amazon'da idare eder denebilecek bir kampanya var. Evet yine pahalı ama, piyasaya göre epey ucuz kalıyor. Şu aralar laptop almak zorunda olanlar varsa kaçırmasın. (5360 lira) Diğer sitelerde 6400'den başlıyor aynı laptop.

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08PG53SBJ/

#amazon #laptop #öneri #akış

HP Dizüstü Bilgisayar, 15,6'' FHD, Intel Core i5-10210U, 8 GB Ram, 256 GB SSD,...

HP Dizüstü Bilgisayar, 15,6'' FHD, Intel Core i5-10210U, 8 GB Ram, 256 GB SSD, GeForce MX110, FreeDOS, 2A9J5EA, Gümüş: Amazon.com.tr
BeğenFavori PaylaşYorum yap