#CemYılmaz #KaraKomikFilmler 'i #Netflix üzerinden izledim. İlk bölüm iyiydi, tam benim kafa. Ama 2. bölüm, bilemedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Cem Yılmaz böyle bir montaj hatasını nasıl atladı ilginç.

#CemYılmaz #KaraKomikFilmler

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

Filmin iyi yada kötü olması ayrıca tartışılacak bir şey ama şu videolarda görünen emek ve çaba inanılmaz. "Eeeh nolacak bir tane daha Arif filmi işte" diyerek geçiliyor çoğu zaman ama Cem Yılmaz'ın iyi bir iş çıkartmak için yaptığı çalışmalar ve hevesi takdire şayan. Diğer bölümleri de tavsiye ederim.

#CemYılmaz #ArifV216

Halı, Kilim, Time Travel - ARİF V 216 | Yapmışlar Ama Nasıl? (Bölüm 1)

Uzayda 1960'lara doğru yol alan Arif, insan olma hayali kuran robot arkadaşını ve dünyayı karanlık bir gelecekten kurtarmalıdır. Yapım: CMYLMZ Fikir Sanat & ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#TS #Gizlilik

Sosyalde anonim kalmanın ya da benim gibi ismiyle,fotoğrafıyla var olmanın artıları-eksileri nedir?

Eskiden işe girerken firmalar bakıyor deniyordu hala var mı böyle bir durum ? Böyle olsa üniversite öğrencisi arkadaşlar anonim kalırken , kendi şirketini kurmuş abilerin ismiyle var olması gerekiyor ama durum pek öyle değil.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 14
  • 3dfx @3dfx

    googleda pat diye cikiyorsun. öyle oyun falan yaziyorsan kimseyi ilgilendirmeyebilir (yada tam tersi ilgilendirebilir, hayatini oyunla gecirmis vs derler) ama isin acikcasi linkedin disinda görünmek istemiyorum.

  • Kadir Gündüz @kadirg1976

    CIA peşlerinde...:=))) #CemYılmaz

    Yıllar önce Resmi değiştireyim dedim, sosyalde isyan oldu...:=))) Muhasebecilere karşı olumlu bir imaj oluşmasına yardımcı oluyor muşum... Ben neymişim dedim yaw...

  • Murat Şentürk @senturkmurat1999

    Google ile üyelik oluşturmuştum. Ondan ismim böyle oldu, ben belirlemedim. Değiştirme gibi bir girişimim de olmadı sonradan. Ama foto koysam mı dedim bir dönem, sonra o da kalsın dedim. Ama mesela burada @orcun adına fake hesap açılmıştı diye hatırlıyorum. Fotosu falan aynı, adı orçun şeklindeydi galiba. Yine @tongyabguhan34 'ın önceden paylaştığı fotoğrafını bir başkası burada paylaşmıştı.

  • Shinsekuruza @shinsekuruza

    Ben yerine göre kullanırım. Mesela TS'de istemem. Çünkü gerek yok buradaki adam beni bilse ne olur bilmese ne olur amaç sadece konuşmaksa bir nick işte 316, geforce, c2duo, p3 biriyle seslen gitsin. İlla anonim olsun diye değil, kafaya takan arar bulur zaten o kadar zor değil. Ama tanımadığım kişilere niye direkt kendimi göstereyim ki arkadaşım değil dostum değil. Günlük yaşamda nasıl insanları en yakın, orta, uzak diye sınıflandırıp iletişimimizi öyle kuruyorsak aynısını neden Internet üzerinde yapmayalım? Yani gidip de en dış çemberde kalan birisine bilgilerini vermezsin yüzeysel konuşur işini görürsün. Şu var, burası güzel bir ortam olduğundan resme özendim kendim bir karakter çizdim ve düzgün bir nick aldım. 😀 Uyduruk yerlere profil resmi bile koymam veya güzel nicki heba etmem.

#CemYılmaz #BirTatBirDoku #Milenyum

3000 e 1000 var 😀 şu haline 😀

https://youtu.be/4PPEaJG6STc?t=66

Cem Yılmaz | Aa Auer, yanıyor!

Cem Yılmaz - Milenyum (1999) Gösterisinden "Aa Auer, yanıyor!" bölümü. Güncel paylaşım ve videolara ulaşmak için Cem Yılmaz'ın resmi hesapları: http://facebo...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Erkek çok basit bir makine, Analog...:=))) #cemyılmaz

#FacebookTadındaPaylaşımlar

BeğenFavori PaylaşYorum yap

@gardrop-fuat vesilesiyle 😀 😀 yavaş yavaş, iki oldu kumanda koluna çarpıyorsun 😀

#KonuDışı #mizah #CemYılmaz

https://www.youtube.com/watch?v=YbJ9NZn-bIM

Cem Yılmaz | Kaptan, solda iyi mi?

Cem Yılmaz - Bir Tat Bir Doku (1999) Gösterisinden "Kaptan, solda iyi mi?" bölümü. Güncel paylaşım ve videolara ulaşmak için Cem Yılmaz'ın resmi hesapları: h...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Oha, jet hızı ile gönderim mi silindi yoksa ben mi yanlışlıkla tıkladım? @gamsizm Abi, muhalefet edeceğimden değil ama cidden merak ettim; siz mi sildiniz? 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ekşi erik kompostosuna taze öğütülmüş karabiberin yakıştığını söylemişmiydim. Bundan böyle salepte tarçın neyse kompostoda da karabiber odur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 10