iPhone 11 Pro'daki 3 kameranın yerleşimi çok mantıklı olmuş bence. Nedeni ile ilgili pek yazı göremedim.

Eşkenar üçgenin köşelerine kameraları koyarsanız, kameralar arasında minimum görüntü kayması olacaktır. Çünkü tüm kameralar üçgenin merkezine eşit uzaklıkta olacaktır.

Ama diğer dizilimlerde (yan yana 3 tane, dik üçgen şekilde vs.) görüntü kayması çok daha fazla olacaktır. Bu kaymayı minimumda tutarak, hem kameralar arası geçişi daha pürüzsüz yapmak, hem de derinlik algılama algoritmalarının daha iyi çalışması hedeflenmiş.

#iphone11pro #Apple #iphone11 #AppleEtkinliği

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 11

güzel bir dizi geliyor gibi. Sizce?

#AppleEtkinliği #apple #appletv

Game of Thrones dizisinin bütçesini aşan See fragmanı yayında!

Game of Thrones dizisinin bütçesini aşan Apple TV+'ın See dizisinden ilk fragman yayınlandı. See dizisi 1 Kasım 2019'da Apple TV Plus izlenebilecek.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sunumu falan izlemedim ama ürünlere bakarak yorumlarım:

- iPhone artık heyecan vermiyor. Ama alt modelin 11 olarak isimlendirilmesi ve fiyatı başarılı olmuş. Zaten ülkemizde ancak bu modelle yer alabilirler, diğerlerinin satışları limitli olacak.

- iPhone, iPad satarak Apple'dan bir cacık olmaz, başarılı oldukları hizmet/yazılım alanında büyümeliler diyorum hep ve bu kez bu alanlarda iki yeni ürünle gelerek doğru bir işe imza attılar.

- Apple Tv+ ve Apple Arcade uzun vadede başarılı olacaklar diye düşünüyorum. Yeni ürün alanlara bir yıl ücretsiz verilmeleri yayılmak için doğru bir hamle.

#Apple #AppleEtkinliği #iphone11 #AppleEvent #AppleArcade

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 16 / 17

#Apple #iphone11 #AppleEtkinliği iPhone 11 ucuzlamış diye millet seviniyor ama XR modeline bir kamera eklemişler birde yeni işlemci,bari bunun ekranını oled yapsaydın xs gibi,elde kalan malzemelerden bir telefon yapmışlar gibi geldi.
Ayrıca XS serisini satıştan kaldırmış(XR duruyor) Apple. :/ Neden diye sormadan geçemiyor insan.
Koca sunumda sadece Pro'nun kameralarını beğendim(tasarımı berbat).Onun dışında hiçbir şey ilgimi çekmedi.
İOS konusunda ise hiçbir gelişme olmadı sanırım öyle simge değiştirme ekran düzenleme falan.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Easter egg #AppleEtkinliği

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • 3.14 @159

    https://www.onlineocr.net/

    01010011 01101111 00100000 01111001 01101111 01110101 00100000 01110100 01101111 01101111 01101011 00100000 01110100 01101000 01100101 00100000 01110100 01101001 01101101 01100101 00100000 01110100 01101111 00100000 01110100 01110010 01100001 01101110 01110011 01101100 01100001 01110100 01100101 00100000 01110100 01101000 01101001 01110011 00111111 00100000 01010111 01100101 00100000 01101100 01101111 01110110 01100101 00100000 01111001 01101111 01110101 00101110

    So you took the time to translate this? We love you.

#AppleEtkinliği Yeni ipad in ekranı hakkında nasıl bi tahmin yürütebiliriz? 2018 de çıkan ipad in ekranı cam ile bütünleşmiş değildi. Arada boşluk vardı. Sizce bu yeni ipad de nasıl olur?
Tek alacağım apple ürünü bu olacak herhalde.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar böyle olmayın!
Yazık valla 🙂
#AppleEtkinliği

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 10

Apple etkinliklerinde neden her şey alkışlanıyor sorusunun cevabı bir video. Öyle bir gaza getiriyorlar ki etkinlik öncesi, Tim Cook çıkıp etkinlik iptal dese onu alkışlayacak kıvama geliyorsunuz 😀 #Apple #AppleEtkinliği

WWDC19 - Entrance - Streamable

Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop.
BeğenFavori PaylaşYorum yap